לוחמי האש מצדיעים לכוחות מדא

לוחמי האש ברחבי הארץ לכוחות מגן דוד אדום, שפועלים בחזית המאבק הלאומי בהתפשטות נגיף הקורונה. נציב הכבאות וההצלה דדי שמחי הגיע למוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו, נפגש עם מנכ"ל מד"א אלי בין ובירך את החובשים והפראמדיקים בארגון

להורדת וידיאו https://we.tl/t-Hzk7TvBLnZ

"בשם כל לוחמי האש במדינת ישראל, אני רוצה להביע הרבה הערכה למד"א, ולכל החובשים והפראמדיקים ברחבי הארץ, שבתקופה הזאת עושים דברים מדהימים", אמר נציב הכבאות וההצלה דדי שמחי, "כארגון שעוסק בהצלת חיים, אנחנו רואים ומבינים מה שאתם עושים, ורצינו להגיד לכם כל הכבוד ושתמשיכו כך".

בתגובה על הדברים, אמר מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מבקש להודות לנציב הכבאות וההצלה וללוחמי האש, שבשעה כה מאתגרת למדינת ישראל מצאו את הזמן לבוא ולחזק את צוותי מגן דוד אדום, אשר נמצאים בחזית המאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה. לוחמי האש ומגן דוד אדום עובדים זה לצד זה בשגרה ובחירום, והעבודה המשותפת שלנו היא בעלת חשיבות רבה. אנו שמחים שאתם לצידנו. תודה לכם וחג שמח!"

במקביל, ניידות כיבוי אש הגיעו לתחנות מד"א ברחבי הארץ. לוחמי האש מחאו כפיים לחובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום, הוקירו להם תודה על פועלם וכרזו את הדברים הבאים: "מערך כבאות והצלה לישראל רוצה להודות לכם על העבודה הקשה, המסורה והסיכון שאתם לוקחים על עצמכם בכל יום, כדי שכולנו נהיה בריאים. אנו נפגשים מדי יום, באירועי החירום השונים ועובדים כתף אל כתף כדי להציל חיים. זה הזמן להודות לכם מקרב לב על העבודה המאומצת סביב השעון, כדי לשמור על הציבור ועל כל כוחות החירום והביטחון בריאים ושלמים. מאחלים לכם חג פסח שמח, בריאות איתנה ושנסיים את האירוע במהרה מאוחדים וחזקים מתמיד".