מנהלת חדשה נבחרה לחטיבה החדשה במערב העיר

מנצור בעלת ותק של 19 שנים במערכת החינוך, במסגרות חינוך שונות ומגוונות. בשש השנים האחרונות ניהלה את התיכון האזורי ברמת הגולן, ובין היתר הקימה את כיתות הפדגוגיה המתחדשת, אשר שמן הולך לפניהן במערכת החינוך ברמה הארצית

ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את טליה על בחירתה לתפקיד וסמוך ובטוח כי תתווה דרך חינוכית וערכית לתלמידות ותלמידי העיר, שיפתחו יחד עם שנת תשפ"א בחטיבה חדשנית, המותאמת לפדגוגיה של העתיד. עיריית כפר סבא שמה את חינוך ילדות וילדי העיר בראש סדר העדיפות העירוני, כאשר למעלה מ-40 אחוז מהתקציב העירוני מיועד לתחום החינוך, ונמשיך לקדם את החינוך של ילדינו".
טליה מנצור בעלת תעודת הוראה בלשון עברית, תואר ראשון בלשון עברית וגיאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני בחינוך ממכללת אורנים ותואר שני נוסף במינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, היא בוגרת המסלול להכשרת מנהלים ב"אבני ראשה".
מנהל אגף החינוך; ד"ר אורי ארבל: "אני שמח ומברך על מינויה של טליה לתפקיד. אני סמוך ובטוח שלאור ניסיונה העשיר, המגוון ומרובה ההצלחות, תוביל טליה את החטיבה החדשה קדימה לחדשנות חינוכית פורצת דרך. אנו מאחלים לה הצלחה רבה".
מנהלת החטיבה החדשה, טליה מנצור: "אני מודה על הבעת האמון ובטוחה שכולנו יחד נצעיד את החטיבה החדשה ואת תלמידיה להצלחות רבות בתחומים השונים".