אביבה מורדוקוביץ, מנהלת מחלקת גני ילדים בעיריית כפר סבא מסיימת את תפקידה לאחר ארבע שנים

מנהלת מחלקת גני ילדים באגף החינוך בעיריית כפר סבא, אביבה מורדוקוביץ', תסיים בסוף השנה את תפקידה, לאחר כארבע שנים וחצי בהן כיהנה בתפקיד.
מורדוקוביץ', תושבת הוד השרון, שניהלה בעבר בית ספר באבן יהודה שזכה לפרס החינוך המחוזי ושכיהנה כמרכזת ומובילה השתלמויות מחוזית, נכנסה לתפקידה כמנהלת מחלקת גני הילדים העירונית בחודש מאי 2016.
ראש העיר, רפי סער: "אני מודה למנהלת מחלקת גני ילדים על השנים הרבות בהן מילאה את תפקידה במקצועיות, במסירות, ותוך תחושת שליחות אמיתית ודאגה כנה לרווחתם של כלל ילדות וילדי העיר כפר סבא. אני מאחל לאביבה הצלחה בהמשך דרכה וסמוך ובטוח כי תמשיך להוביל ולעשות חיל בכל מקום אליו תגיע"

אביבה מורדוקוביץ

בין תפקידיה הקודמים, ניהלה מורדוקוביץ' גם את בית ספר בהוד השרון, כיהנה כמנהלת המרכז להוראת מדעי הטבע ומרצה במכללת בית ברל,  והיא בעלת תואר A.M בפיתוח תוכניות לימודים מאוניברסיטת תל אביב, בעלת תואר BA בגיאוגרפיה וגיאולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותעודת הוראה מסמינר לוינסקי.
במהלך שנותיה בתפקיד מנהלת מחלקת גני ילדים, בוצע מהלך ייחודי שנתן מענה לסייעות המועסקות בגני הילדים. כחלק ממהלך זה הוקם מרכז שירות פנים שאיגד את כלל השירותים לסייעות תחת קורת גג אחת. כמו כן, פותחה תוכנית תמריצים לסייעות והוכנסו תוכניות הכשרה ופיתוח מקצועי לסייעות בתחומי חינוך שונים, ביניהן בנושא מגדר. כמו כן, במהלך כהונתה נרשמה עלייה בשיעור הילדים ששובצו לגני הילדים בהתאם להעדפות הוריהם, בוצעו שיפוצים בעשרות גני ילדים, והוכנסו תוכניות לימוד חדשות.
מנהל אגף החינוך, ד"ר אורי ארבל: "מחלקת גני ילדים מאופיינת במורכבויות רבות, הן פדגוגיות הן מינהליות ותפעוליות, ואביבה הובילה את אלה מול אתגרים רבים ובשנים של צמיחה עירונית, שינויים ארגוניים ותהליכיים והתאמות נדרשות לשנים הבאות. אני מודה לה על הדרך שסללה ועל תרומתה הרבה לחינוך הגיל הרך בעיר וכמובן מאחל לה הצלחה רבה בהמשך.
מנהלת מחלקת גני ילדים, אביבה מורדוקוביץ': "אני מסיימת את תפקידי בתחושה של סיפוק וגאווה. אני מודה על הזכות שניתנה לי לשרת את ציבור ההורים והילדים. תודה לקברניטי העירייה, לסגל הבכיר ולכלל העובדים על התמיכה ושיתוף הפעולה שהעניקו במשך שנות עבודתי. נהניתי לחבור כוחות עם צוותי הפיקוח וההדרכה במשרד החינוך ולשתף פעולה עם מנהלות גני הילדים, הסייעות ועובדי המערכת. תודה מיוחדת לצוות עובדי מחלקת גני ילדים שאותם אני מעריכה, מוקירה ואוהבת מאוד. הניסיון שצברתי במהלך שנותיי יאפשר לי לתמוך ולעזור להורים רבים במרכז להורים אותו אנהל".