מצטיינת מנכ"ל כללית במרכז הרפואי מאיר- דונקה אנברבר

מצטיינת מנכ"ל כללית במרכז הרפואי מאיר- דונקה אנברבר

טקס ההוקרה השנתי למצטייני מנכ"ל כללית ומוסדות מצטיינים לשנת 2019 נחגג השנה במתכונת קצת "אחרת". הוא הועבר בשידור חי לכלל המוסדות ולכל עובדי הכללית באמצעות הפייסבוק – ונספר לכם שהוא היה לא פחות חגיגי ומרגש מהרגיל!

"על כל אחת ואחד מכם, נכתבו מילים יפות ומרגשות במיוחד. מקריאתי אותן, הרגשתי גאווה עצומה וגם השראה. אין ספק שאתם מעניקים פרשנות חדשה למושג "מצוינות" כפי שאנו בכללית רואים אותו", אמר פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית, בפתיחת האירוע והוסיף: "המצוינות שלכם מתחילה במשמעות שאתם מעניקים לעבודתכם. בהבנה שלכל אחת ואחד מכם יש יכולת להשפיע, לשפר ולשנות, מכל עמדה, בכל תפקיד. הבנה זו גורמת לכם לפעול מתוך תשוקה פנימית אמיתית להיות משמעותיים, להטביע חותם. ליזום מהלכים שיובילו שינוי, להצליח לרתום אחרים, להדביק אותם באנרגיות שלכם, ולחוש סיפוק כשאתם רואים את תוצאות השינוי שהובלתם. ועל כך, אני רוצה להגיד לכם מכל הלב ובשם כל הנהלת ועובדי כללית, תודה רבה".

בטקס שנערך במרכז הרפואי מאיר לקחו חלק מנהל המרכז הרפואי – ד"ר ירון מושקט, מנהלת הסיעוד – לרה קסלמן, מנהלת משאבי אנוש – גלי כהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית – תמי בן רון, יו"ר ועד העובדים – עירית גנץ, מנהלת הסיעוד של מחלקה פנימית ב' – ורד בן שלום – וכמובן זוכת פרס מנהל המוסד ופרס מנכ"ל כללית – דונקה אנברבר.

דונקה הינה כח עזר במחלקה פנימית ב' במרכז הרפואי מאיר למעלה מ-12 שנה. ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר: "אנושיות, חמלה ורוך הינן תכונות שיש ביכולתן להפוך ימים של קושי, חרדות ומכאוב לימים של חסד. דונקה מלמדת אותנו שיעור מאלף ברגעי חסד שכאלה. במהלך כל שנות עבודתה, גילתה דונקה חריצות ומקצועיות לצד רגישות ולב ענק. עמיתיה במחלקה והמטופלים זוכים בכל בוקר בחיוך רחב, תודעת שירות גבוהה וגישה חיובית תוך נתינה ראויה לשבח. היא ערנית למתרחש, נכונה תמיד לסייע ודואגת לרווחת המטופלים ולוקחת אחריות ויוזמה גם מעבר למוטל עליה – יעידו על כך כל שנותיה בשירות המחלקה. כל אלו ועוד הובילו את ועדת השיפוט של ביה"ח לבחור בדונקה לפרס מנהל המוסד ופרס מנכ"ל – אין ספק כי דונקה מעוררת השראה וגאווה והינה נכס לבית החולים".

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏