רמפת סוקולוב נפתחת לתנועה

בשורה לכפר סבא: ביום שישי השבוע, 21.08.2020 נפתחה לתנועה רמפת סוקולוב מכיוון מזרח בכניסה לכפר סבא.
פתיחתה של רמפת סוקולוב מצטרפת לפתיחה של רמפת תל חי מערב מלפני כשלושה שבועות – המאפשרת יציאה ממחלף תל חי לכיוון מערב (תל אביב).
רמפת סוקולוב תאפשר עלייה מכביש 531 לאזור תחנת הרכבת ורחובות סוקולוב, אימבר, רוטשילד והסביבה, כאשר במסגרת העבודות על הקמתה הורחב חניון הרכבת, הצמוד לתחנת סוקולוב.
פתיחת שתי הרמפות במחלפים אלה תקל באופן ניכר על נפחי התנועה בצירים הראשיים בכפר סבא ובכל רחובות מרכז העיר

רמפת סוקולוב

ראש העיר, רפי סער: "מדובר בבשורה של ממש לכל תושבות ותושבי כפר סבא והאזור כולו. פתיחת רמפת תל חי לאחרונה הוכיחה את עצמה כמקלה על עומסי התנועה בעיר. פתיחת רמפת סוקולוב תביא להקלה נוספת בנפחי התנועה ותאפשר הגעה קלה ונוחה לתושבי האזור מכביש 531. מדובר בנדבך נוסף בשדרוג התשתיות העירוניות ובהפיכתה של כפר סבא לעיר מובילה ומרכזית בישראל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים".
כביש 531 הוא כביש רוחב החוצה את אזור השרון הדרומי ממערב למזרח ומשתרע לאורך של כ-17 ק"מ. הכביש נפתח בהדרגה בשנת 2015 והוא כולל עשרה מחלפים לאורכו ו-36 גשרים.
בדצמבר 2018 נפתחו שני המקטעים האחרונים של הכביש, שאפשרו נסיעה מכביש 6 שבמזרח מערבה לכביש 2 ודרומה לנתיבי איילון.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: "פתיחת הרמפות היא בשורה משמחת ואני מברך על פתיחתן. שתי הרמפות יחד יאפשרו לשחרר לחצים לטובת התחבורה הציבורית, אותה אנחנו מקדמים כפתרון היעיל ביותר לטווח הארוך, וכבר ניכרת ההשפעה של פתיחת רמפת תל חי על עומסי התנועה באזורנו".

רצ"ב: רמפת סוקולוב. צילום: חברת נתיבי ישראל