חדש בכפר סבא: שמרו את המספר של כל אגפי העירייה במספר 6890*

עיריית כפר סבא,  מרחיבה בימים אלה את שעות המענה הטלפוני באגפי העירייה השונים, ומזמינה את תושבות ותושבי העיר לפנות בכל נושא או שאלה והכל באמצעות מספר אחד: 6890*

במסגרת ההחלטה על הרחבת שעות המענה הטלפוני, יתקיים מענה במוקד הארנונה באגף הכנסות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00. המענה הטלפוני באגף החינוך הורחב אף הוא למענה בכל יום בין השעות 08:00-13:00.

באגף ההנדסה הורחב המענה הטלפוני במחלקות התנועה, הרישוי והעסקים, וכך גם בחברה לתרבות הפנאי. כל אלה מתווספים לשעות המענה הטלפוני שהיו עד כה.

ראש העיר, רפי סער: "הערכים המובילים בתפיסת השירות שלנו הם שירות יעיל, קשוב, מצוין, תוך הקשבה, שקיפות וחתירה מתמדת לשיפור – למען כלל תושבות ותושבי העיר כפר סבא. במסגרת זו הטמענו בקיץ שעבר מערכת חדשנית לניהול קשרי לקוחות, המאפשרת לתושבים לפנות אל העירייה במספר דרכים, לעקוב אחר הטיפול בפנייה ולקבל מידע עדכני, תוך מעקב מתמיד של העירייה אחר כלל הפניות שהתקבלו ופילוחן. כעת אנו מרחיבים את שעות המענה הטלפוני, ונמשיך לפעול במסגרת אמנת השירות אליה אנו חתומים ומחויבים כלפי הקהילה בעיר".

יש לציין, כי במסגרת מתן שירות מיטבי ומצוין לתושבים, ניתן לפנות לכל יחידות ואגפי העירייה במספר 6890* – נתב שיחות דיגיטלי, המנתב את כל הפניות לכל יחידה, מחלקה, אגף עירוניים – בפנייה קולית קלה ופשוטה.

בנוסף, ניתן לפנות לעירייה בכל בקשה ושאלה דרך המוקד העירוני 106, הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כמו גם דרך הוואטסאפ של המוקד העירוני, במספר 050-3106106.

תושבות ותושבי העיר יכולים אף להגיש פניות דרך המסנג'ר של הפייסבוק העירוני, וכל הפניות הללו מנותבות לכלל יחידות ואגפי העירייה באמצעות מערכת ה-CRM, שהושקה בשנה שעברה ומאפשרת הן לתושב והן לעירייה מעקב אחר הפנייה, אופן הטיפול בפנייה, משך זמן הטיפול וקבלת מענה עד לסגירת הפנייה.