צביקה דוידי נבחר לתפקיד גזבר עיריית כפר סבא
מועצת העיר אישרה אמש, רביעי 17.09, את מינויו של צביקה דוידי (51) לתפקיד גזבר העירייה, במקומו של גזבר העירייה היוצא, שגיא רוכל.
דוידי, תושב מושב נחושה נשוי ואב לארבעה, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בחקר ניהול ויישוב סכסוכים מהאוניברסיטה העברית.
דוידי הינו בעל ניסיון עשיר של כ-25 שנים בתחום הכספים והייעוץ האסטרטגי, ובתפקידו האחרון שימש במשך כשש שנים כגזבר עיריית קריית מלאכי, תפקיד שכלל בין היתר את הובלת תהליך מיזוג משק המים של הרשות לתאגיד משותף עם שלוש רשויות נוספות, תכנון והובלת תוכנית הבראה חדשנית לעצמאות כלכלית ארוכת טווח, הקמת חברה כלכלית והובלת פרויקטים בשיתוף משרדים ממשלתיים וגופים ציבוריים.
בנוסף, כיהן דוידי כיועץ פיננסי בפרויקט לבניית תשתיות והפקת אנרגיה בעיריית ירושלים, כסמנכ"ל כספים בקבוצת "טרנס-אלקטריק" תוך שהוא מוביל רה ארגון מהותי בקבוצה, יועץ אסטרטגי עסקי בחברת "שראל פיננסים", מנהל תחום מימון חברות בחברת YOUNG&ERNST וכלכלן בכיר בהנהלה הראשית של בנק דיסקונט.
כמו כן, כיהן דוידי בעבר כיו"ר ועד מקומי מוניציפלי במקום מגוריו בהתנדבות.
ראש העיר, רפי סער:* "אני מברך את צביקה על הצטרפותו לעיריית כפר סבא. צביקה בעל ניסיון עשיר ואני סמוך ובטוח כי ימשיך למצב את עיריית כפר סבא בצמרת הרשויות המקומיות בישראל ולנהל את תקציב העירייה במקצועיות. אני מודה לשגיא על 12 שנות שירותיו בעירייה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כגזבר עיריית נתניה".
גזבר העירייה הנכנס, צביקה דוידי: "אני מודה להנהלת העיר על הבעת האמון ועל בחירתי לתפקיד גזבר הרשות. בכוונתי לפעול למען העיר ותושביה, להמשך שגשוגה, התפתחותה וחוסנה הכלכלי. כל זאת תוך הקפדה על אחריות תקציבית, שקיפות ושיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים ברשות ומחוצה לה".
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏