עיריית כפר סבא מחפשת מנהל אגף חינוך חדש
מנהל אגף החינוך בעיריית כפר סבא, ד"ר אורי ארבל, הודיע לראש העיר רפי סער ולמנכ"ל העירייה איתי צחר, על החלטתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2020.
ארבל נבחר לתפקיד במכרז בסוף חודש פברואר 2019 , החל את תפקידו חודש לאחר מכן ומאז פעל נמרצות להובלת שינויים במישורים הפדגוגיים, המערכתיים, הארגוניים, התקציביים והמינהליים עליהם אמון אגף החינוך. עם פרוץ משבר הקורונה הוביל את מערכת החינוך להתמודדות עם האתגרים המיידיים שזימן המשבר, ובמקביל דחף להיערכות לטווח הארוך ולהסתגלות המערכת העירונית למציאות של אי-ודאות.
ראש העיר, רפי סער: "אני מודה לאורי על התקופה בה כיהן בתפקיד והעניק שירות מקצועי ומסור לכל תושבי העיר, כשהוא שם את טובת ילדות וילדי העיר וחינוכם בראש סדר העדיפות. אני מאחל לאורי הצלחה רבה בכל אשר יפנה ובטוח כי ימשיך להוביל בכל דרך בה יבחר".

מנהל אגף החינוך, ד"ר אורי ארבל: "ברצוני להודות על הזכות לשאת באחריות הכוללת על מערכת החינוך העירונית. תודה לראש העיר, לסגניו ולחברות/י המועצה; לכל חברותיי וחבריי להנהלת העירייה ובראשם למנכ"ל – על הרעות, הדרך והאחריות המשותפת; למנהלות ולמנהלים של בתי הספר וגני הילדים

אורי ארבל גנץ

על מנהיגותם והובלתם המעולה את מוסדות החינוך המצוינים בעיר ולצוותים החינוכיים והמינהליים העושים עבודת קודש של חינוך הדור הבא במסירות ובמקצועיות; למפקחות ולמנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך על האמון ושילוב הידיים המקצועי והמנהיגותי בכל דבר ועניין; ליו"ר הנהגת ההורים העירונית ולחברות וחברי ההנהגות שפעלו איתנו שכם אל שכם בשליחות ובאחריות. תודה ענקית לצוות אגף החינוך – על שהייתי ראוי בעיניכם מדיי יום להיות חלק מכם ואיתכם בהתוויית הדרך החינוכית בעיר. שנה טובה לכולם".