ח"כ נפתלי בנט הגיע לביקור בכפר סבא והתרשם מהפעילות העירונית בנושא הקורונה

ח"כ נפתלי בנט הגיע לביקור בכפר סבא ויחד עם ראש העיר רפי סער הצטרפו לביקור של מערך ההתנדבות בביתה של אזרחית ותיקה. בהמשך, ישתתף ח"כ בנט במפגש מקוון עם נציגי החינוך וההוראה בעיר

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, אירח היום בסוכת ראש העיר את ח"כ נפתלי בנט, יחד עם נציגי סיעת תנופה, סגן ומ"מ ראש העיר עו"ד איתן צנעני, חבר המועצה אמיר קולמן וחבר המועצה ד"ר רפאל קובי.

במהלך הפגישה, סקר ראש העיר בפני ח"כ בנט את מצבה של כפר סבא מבחינת תחלואה בקורונה ואת הנעשה בעיר בנושא זה – הן מבחינת פעילות עירונית לכלל הגילים וסוגי האוכלוסיות, והן מבחינת מערכת החינוך העירונית בתקופת קורונה, פעילות הרווחה והסברה עירונית נרחבת, במטרה להוריד את רמת התחלואה בעיר.

בהמשך, ולאחר שהתרשם מהפעילות העירונית הענפה והרחבה, הכוללת בין מערך מתנדבות ומתנדבים, הפעלת קו חם, פעילות עירונית מקוונת לימי הסגר ועוד, הצטרפו ראש העיר וח"כ בנט למפגש עם שני מתנדבים בביתה של אחת מתושבות העיר הוותיקות – כחלק ממערך עירוני לשמירה על קשר עם בני הגיל השלישי. ראש העיר וח"כ בנט שמעו מהתושבת, שהודתה רבות על הפעילות העירונית למען הקשישים בעיר, על הקושי המנטלי בתקופה זו ועל תחושת הבידוד בימי הסגר. יש לציין, כי חלק ממערך הפעילות העירונית מאז התפרצה הקורונה בישראל, כולל שיחות טלפון ושמירת קשר שוטף עם האזרחים הוותיקים בעיר, סיוע באספקת תרופות, פעילות מקוונת רחבה וענפה, מתן סיוע רגשי בהתאם לצורך, חלוקת מנות חמות וסלי מזון ועוד. בנוסף, בהמשך יתקיים, לבקשתו של ח"כ בנט, מפגש מקוון עם נציגי החינוך וההוראה בעיר.

ראש העיר, רפי סער: "אנו מודה לח"כ בנט על ביקורו בעירנו ועל נכונותו הרבה להקשיב ולסייע במידת הצורך. אנו נמשיך במאבקנו נגד הנגיף, תוך הענקת שירות מיטבי ומקיף לכלל תושבות ותושבי כפר סבא".