חשוד ביצע מעשה מגונה מול ילדה בת שנתיים בפארק – המשטרה לא הצליחה לאתרו

אם לילדה בת שנתיים הזעיקה אתמול בבוקר את האחראים בפארק העירוני בכפר סבא, לאחר שהזדעזעה לראות גבר כבן 70 מבצע מעשה מגונה מול בתה בת כשנתיים.

האם סיפרה לקול כפר סבא "אני גרה קרוב לפארק ויש לי בת בת כשנתיים. ראיתי שפתחו שוב את הגני שעשועים אז לקחתי את הקטנה לפארק לגן השעשועים שצמוד לבית קפה, זה היה באזור 9 בבוקר. ראיתי בן אדם מבוגר מגיע באופניים לבוש בלבוש של רוכבי אופניים. הוא עצר לשתות בקולר ואז התחיל להתעמל. התחלתי להאכיל את הקטנה שלי בכריך והיא רצה למתקנים של הקטנים לכיוון המדרגות. ניגשתי להביא לה מים מהעגלה שהייתה צמודה למתקנים של התינוקות כמה צעדים מהקטנה שלי. ברגע שחזרתי מצאתי את האיש המבוגר צמוד למתקן המשחקים צמוד לילדה שלי שעולה במדרגות עם פה פתוח מביט בה ועושה ביד! עזבתי אותה ל-10 שניות לא יותר מזה. ברגע שראיתי אותו זז שם ועם פה פתוח התחלתי ללכת מהר הוא קלט אותי והוציא את היד. ראיתי אותו ממש מוציא את היד משם ובמקום שהוא יברח הוא המשיך להיות צמוד למתקן של התינוקות והתחיל לעשות התעמלות".

הצטרפו לקבוצת כפר סבא שלנו המובילה בעיר – לחצו כאן

מה עשית?

"הייתי בשוק תפסתי אותה ולקחתי אותה לכיוון העגלה והוא הלך, שם קסדה ונסע על אופניו. לא ידעתי מה לעשות התקשרתי לבעלי ולמוקד 106 לדווח. אמרו לי שיבדקו הכל ויחפשו אותו. ממש תיארתי מה הוא לבש, איך הוא היה נראה והם אמרו שהם מערבים שיטור. הוא היה נראה אדם נורמטיבי לשנייה לא חששתי לעזוב אותה לרגע. הגיעו מהפארק אחרי כמה דקות ותחקרו אותי, סיפרתי למישהו מהפארק שאמר לי שמחפשים אותו והתחילו להסתכל על המצלמות ובנוסף שיש משטרה מחוץ לפארק שמחכה לו. נסענו ברכב משם ופתאום ראיתי אותו נוסע על בן יהודה אז התקשרתי לבחור שהתקשר אלי מהפארק וסיפרתי לו איפה האדם נוסע. הייתי בטוחה שיעדכנו אותי משהו אבל כנראה לא עשו כלום והוא מסתובב חופשי. אז אני רוצה רק שאנשים יזהרו באזור הפארק כי אם לא הייתי קרובה הוא עוד היה תופס אותה. למרות שאין לי מושג אם הוא התקרב אליה בזמן שניגשתי לקחת את הבקבוק שלה מהעגלה"

ילדה לבד. התמונה להמחשה

"אני מצטערת שלא צעקתי עליו הייתי בשוק לא האמנתי שזה קורה. רציתי שירגיעו אותי שיסתכלו במצלמות. הם אמרו שידברו איתי וכל היום לא דיברו. הכי חשוב שאימהות יזהרו. הטעות שעשיתי שלא אמרתי כלום מהשוק ונתתי לו ללכת לקח לי 10 דקות להתקשר למוקד".

מנהל הפארק, מוטי מורי בתגובה "אתמול בשעות הבוקר קיבלנו את הדיווח ויצאנו לחפש את האדם עפ”י התיאור שקיבלנו מהמוקד. ביצענו חיפוש ולא מצאנו אדם העונה לתיאור שניתן לנו. אין כיסויי מצלמות על השטח שבו נמצא הגן. ננסה לבדוק בשערי היציאה מהאצטדיון. יש מצלמות בתוך המסעדה לא מחוץ. תלונה במשטרה האם צריכה להגיש".

השוטר העירוני עמו שוחחה האם, מסר כי לא הצליחו לאתר החשוד על בן יהודה.

מאת: אירית מרק