שירה ברף נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית כפר סבא
שירה ברף, אם לשלושה מראש העין, נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית כפר סבא, במקומה של אביבה מורדוקוביץ', שמסיימת את תפקידה בקרוב.
ברף, בעלת תעודת תואר שני במדיניות ציבורית מהמרכז הבינתחומי ותואר ראשון בחינוך לגיל הרך ממכללת סמינר הקיבוצים, מתנדבת ופעילה בהנהגות הורים ובוועדות קהילתיות לטובת העשייה העירונית

שירה ברף
היא בעלת ניסיון רב בתחום החינוך, התרבות, הקהילה והפנאי וזכתה בתפקיד לאחר שהתמודדה מול מתמודדים רבים, בין היתר בשל ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיים.
במסגרת תפקידיה הקודמים, זכתה ברף לעבוד בחינוך שנוגע לכל תחומי הגילים השונים, ניהלה את כפר "בני ציון" לאנשים עם מוגבלות ולפניו את סניף אקים תל אביב-יפו, הנותן מענה בתחומי הקהילה, החינוך והטיפול לילדים מגיל לידה ולכל רצף החיים. כמו כן, הקימה סניף של מכללת טומשין.
בנוסף זכתה ברף, שהחלה כבר בחפיפה לתפקיד השבוע, לעבוד בכפר הנוער מאיר שפיה, שם זכתה בהכרה מיוחדת על העצמת המקום המשפחתי בחייו של המתבגר.
ראש העיר, רפי סער: "אני מודה לאביבה מורדוקוביץ על שנות פעילותה באגף החינוך העירוני ואין ספק כי תרומתה לאגף ניכרת. אני מאחל הצלחה רבה לשירה ברף עם כניסתה לתפקיד, וסמוך ובטוח כי היא תצעיד את מחלקת גני ילדים לפסגות חדשות, תוך הטמעת הערכים המלווים אותה במשך כל שנות עבודתה במערכות החינוכיות והציבוריות השונות".
מנהלת מחלקת גני הילדים הנכנסת, שירה ברף: "פעלתי רבות לטובת הצבת סטנדרטים גבוהים ושווים לכל במסגרת תפקידיי השוני, למען מיצוי זכויות, הכרה בשוויון הזדמנויות ושינוי עמדות לטובת חברה מכלילה. אני מתרגשת ומודה על ההזדמנות להוביל את מחלקת גני הילדים בעיר כפר סבא. יחד עם הצוות המקצועי במחלקה, במטה ובשטח, נדאג לתת לכל משפחה מענה מקצועי ומוביל בתחומו. במיוחד בימים אלו של חוסר יציבות, יחד נחזיר לילדים סדר יום בטוח, מהנה, מלמד ומעצים".