דיון מעמיק בחלופות הדפו התקיים היום במשרד התחבורה

בכירי משרד התחבורה התכנסו היום (ראשון), יחד עם קואליציית ראשי רשויות מהאזור השרון, כדי לדון במציאת חלופות למיקום הדפו (מחסני תחזוקת הרכבת)

דיון מעמיק בהצעת החלופות למיקום הדפו (מחסני תחזוקת הרכבת) התקיים היום (ראשון 18.10) במתחם הדפו של הרכבת הקלה בירושלים ובו הציגו רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, וראש מועצת דרום השרון, אושרת גני גונן, בפני ראשי משרד התחבורה את הצעתם לחלופות הדפו, במקום המיקום בסמוך לשכונות הירוקות.
בפגישה, שנמשכה שעות ארוכות, השתתפו מצד משרד התחבורה, מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה, המשנה למנכ"ל קובי בליטשטיין, נציגי חברת נת"ע המובילים את תכנון קו המטרו ונציג משרד האוצר. מלבד סער וגונן נכחו בה גם קואליציה מכובדת של ראשי רשויות נוספות מהאזור, מאמון עבד אל חי, ראש העיר טירה, יובל ארד ראש המועצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל.

הפגישה נקבעה בהמשך לשיחות שהתקיימו עם שרת התחבורה, מירי רגב, ולבקשת ראשי הרשויות, על רקע החלטת הות"ל לבחינת חלופות למתחם שתוכנן צפונית לכפר סבא הירוקה, ודרישת ראשי הרשויות לחבר את קו המטרו העתידי M1 למסילה המזרחית באזור השרון, באופן שיאפשר ביצוע מעברים בין שתי מערכות הסעת ההמונים.
בסיום הפגישה סוכם כי ייערכו פגישות נוספות בנושא ובשלב זה תידחה הפקדת תוכנית הדפו, לה יש התנגדות גורפת של סער ואשרת גני גונן.

רפי סער: "אכן הייתה פגישה יסודית ורצינית, ואני מודה מכל הלב לשרת התחבורה, מירי רגב, למנכ"ל משרד התחבורה, למשנה למנכ"ל ולנציגי נת"ע והאוצר על ההקשבה והנכונות למציאת פתרון שישרת את תושבי כל הרשויות, ויהיה נכון גם לעשרות השנים הבאות".