מינהלת העסקים העירונית מציעה לבתי העסק בעיר חבילת שיווק מוזלת

עיריית כפר סבא ממשיכה לתמוך בעסקים המקומיים ובימים אלה יוצאת במיזם חדש, באמצעות מינהלת העסקים הקטנים והבינוניים שהוקמה לאחרונה, במסגרתו יוכלו בעלי העסקים בעיר לרכוש חבילת שיווק בדיגיטל במחיר מוזל – לטובת קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן של עסקיהם בגוגל ובפייסבוק.

בנוסף החברה תאפשר לבעלי העסקים המעוניינים לבנות אתר אינטרנטי או חנות אונליין במחיר מוזל במיוחד מדובר בחבילת שיווק של חברת Wisy, כאשר 100 העסקים הראשונים שיירשמו למיזם החדש, יזכו לסבסוד נוסף בסך 200 שקלים לטובת קידום העסק.

בנוסף, החברה תיצור עבור בעלי העסקים המעוניינים – קמפיין אינטרנטי לקידום העסק

ראש העירייה רפי סער ואורן כהן

מדובר בשיתוף פעולה יוצא דופן בין מינהלת העסקים והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא לבין חברת השיווק Wisy.

בנוסף, כחלק מההטבות לבעלי העסקים ובמטרה להקל עליהם את התשלומים, ניתן היה לבצע את התשלום באמצעות בארטרים (סחר חליפין), וזאת הודות לשיתוף פעולה עם חברה הסטארט-אפ ZECO.

בעלות ובעלי עסקים המעוניינים להירשם למיזם, יוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא:
https://www.wisy.co.il/zeco-kfar-saba/

ראש העיר, רפי סער: "העסקים בישראל כולה נקלעו למשבר כלכלי קשה, עקב המאבק בנגיף הקורונה וההגבלות שהוטלו על ידי הממשלה, ואנו פועלים כל העת על מנת לתת פתרונות יצירתיים ונרחבים שיקלו על העסקים ויאפשרו להם לשרוד את התקופה המאתגרת הזו. נמשיך ונפעל למען בעלות ובעלי העסקים בכפר סבא בכל דרך, ובכוחות שלובים נצלח את הימים האלה".

כחלק מהתמיכה העירונית בעסקים, הכוללת בין היתר קמפיין אינטרנטי בפייסבוק העירוני, מתן הנחות שונות, הקמת פורטל עסקים עירוני, קו חם לעסקים ועוד, מציעה העירייה אף הסדרי חניה מוזלים לבתי עסק בחניונים העירוניים, וזאת בעלות מופחתת בשיעור של כ-50 אחוז מעלות חניה חודשית בתעריפי חניות כחול-לבן.

החניה בתעריף המוזל נעשית באמצעות רכישת מנוי חודשי, דרך החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, במספר רב של חניונים ברחבי העיר, ביניהם ברחובות ארבל, הרצל, ששת הימים, נחשון, תעש, הבנים, ירושלים, תל חי, עמרמי, דוד אלעזר ובחניונים השונים ברחובות אזור התעשייה ובחניון הרכב הכבד ברחוב התעש, מתחם בית המשפט, חניון השוק, חניון אלי כהן וחניון הקאנטרי.
המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת עסקים קטנים-בינוניים, אורן כהן: "הקמנו את מינהלת העסקים הקטנים-הבינוניים על מנת שנוכל לרכז את השירות שאנו נותנים לסוחרים בכפר סבא, בין היתר הטבות, הנחות ופעילויות עירוניות שונות שיעזרו להם לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו. אנו עושים מאמץ גדול, כדי שהעסקים יקבלו סיוע שיוביל אותם לקידומם גם במרחב הדיגיטלי – שמהווה בימים אלה את זירת הקניות של תושבי ישראל. חבילת השיווק החדשה וההנחות בחניונים הם נדבך נוסף וחשוב בפעילות הנרחבת שאנו מבצעים למען הסוחרים המקומיים ונמשיך בפעילות החשובה הזו למענם".