המשנה לראש העיר אורן כהן ו"מתוק בלב" חיזקו (שוב) את השוטרים

המשנה לראש העיר אורן כהן ו"מתוק בלב" חיזקו (שוב) את השוטרים

 

היוזמה הפעם הייתה תוצאה של שיתוף פעולה בין משפחתו של יהודה קרמן ז"ל שנפטר לאחרונה וביקשו להנציח את זכרו בדרך מיוחדת ובין המשנה לראש העיר אורן כהן המשמש גם כיו"ר "מתוק בלב" ומתנדבי המיזם ובשיתוף המועצה הציונית

 

לאחרונה יצאו מתנדבי "מתוק בלב" והמועצה הציונית לעשרות תחנות משטרה בכל הארץ, מצפון ועד דרום, כדי לחזק את שוטרי ישראל בשליחותם הכל כך חשובה בתקופה מאתגרת שכזו.

בכפר סבא הוביל את המבצע המשנה לראש העיר אורן כהן.

האירוע שפורסם ב"קול כפר סבא" בהרחבה, זכה להד והגיע גם לאוזני משפחת קרמן. המשפחה שביקשה להנציח את זכרו של האב יהודה קרמן ז"ל שנפטר לפני כשלושה חודשים, פנתה לכהן.

כהן "גייס" ברצון רב את מתנדבי "מתוק בלב" ששמו להם למטרה לתת לקהילה, לתת לחיילים ולתת לאלו שידם איננה משגת.

 

יש לציין שיהודה קרמן ז"ל רצה לארגן מבצע הוקרה דומה לשוטרים, לפני מותו. הוא כעס מאד על היחס שמקבלים השוטרים בגין עבודת הקודש שהם עושים, אבל מותו הפתאומי גדע את הרעיון. מכאן ועד שהגיעו לאורן כהן המרחק היה קצר.

 

"מאותו רגע שקיבלנו את פניית המשפחה, התכנסנו מספר פעמים כדי לגבש את הרעיון, לארגן ולתאם. החלטנו הפעם להגיע ליס"מ ירקון עם תרומה נדיבה של המשפחה והרבה רצון טוב של המתנדבים שלנו והכנו אירוע הדלקת נרות מרגש" – מסביר כהן.

בין היתר שרה 

 

במהלך האירוע שנעשה על פי כל ההגבלות של משרד הבריאות, העניקה המשפחה ליחידה שי – תמונה אותנטית עם כיתוב הבקשה של יהודה ז"ל לעשות למען השוטרים.

אורן כהן שגם נשא דברים בשם "מתוק בלב" בתחילת האירוע ואף בירך על הנרות: " אני גאה בשותפיי למיזם ובראשם המייסד גדי בשארי. יחד אנחנו עושים טוב למי שראוי לכך. אני שמח וגאה שהצלחנו לסגור את המעגל שפתח יהודה ז"ל"

 

הבן שגיא נשא גם הוא דברים מרגשים  והזמרת לי פלד חיון שרה . רבים הזילו דמעה.

 

ניכר שהשוטרים התרגשו מאד וכנראה שהמטרה הושגה במלואה.

 

לאירוע הגיעו מתנדבי "מתוק בלב" שתרמו כל אחד את חלקו החשוב באירוע – תמי פלד חיון, רונן קנדל, איריס גרינבאום, אלי חיון, שלומי ראובן, רענן מור.

 

ומה אומר אורן כהן לסיום :"אנו כבר חושבים על היוזמה הבאה למען הקהילה. חשוב להמשיך לאחוז בלפיד האש של הנתינה. ביחד עם הצוות הנפלא שגיבשנו נעשה ונצליח"……..