יובל פייביש מכפר סבא זכה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל
יובל פייביש, תלמיד כיתה י"ב בתיכון רבין בכפר סבא, נבחר על ידי ועדת הפרס של "אות שר החינוך לנוער פעיל ומצטיין" ע"ש אלעד ריבן לקבל את פרס ההתנדבות היוקרתי וזאת בגין "מעורבותו החברתית ופעילותו בחברת התלמידים ברשות ובמחוז (מנהיגות מש"צים) ראויה לכל שבח".
יובל בן ה-17.5, הלומד במגמת בינה מלאכותית בתיכון ומרחיב גם 5 יחידות פיזיקה, מתנדב מאז היותו בכיתה ח' במסגרות שונות בקהילה, ביניהן במסגרת תוכנית המש"צים ובמסגרת מיזם "גלגלים של נתינה" של עמותת "אוהלי קידר", להשמשת ותיקון כיסאות גלגלים לאנשים עם מוגבלויות ותרומתם.
בנוסף, מתנדב יובל, שהחל את התנדבותו כאמור במסגרת תוכנית המש"צים, גם בחווה החקלאית בעיר, בחלוקת מזון ובארגון "חמש אצבעות" – ארגון חינוכי וספורטיבי אשר הוקם בשנת 2014, ופועל בשיתוף עם אוכלוסיות מגוונות ליצירת שינוי חברתי ותרבותי.
בשנה שעברה השתתף יובל במיזם "רוקדים עם הלב", במסגרתו התקיימה פעילות עם אנשים מבוגרים עם צרכים מיוחדים.
ראש העיר, רפי סער "יובל הוא דוגמה לנוער האיכותי הגדל בכפר סבא, נוער ששם לנגד עיניו את ערכי ההתנדבות והנתינה לזולת – ערכים המאפיינים כל כך את הקהילה הכפר סבאית. אני מברך את יובל על זכייתו וסמוך ובטוח כי ימשיך לפעול למען הקהילה ולמען החברה גם בעתיד".
יובל, המתכונן בימים אלה לקראת בחינות הבגרות ונמצא בהליך מיונים לשנת שירות בצה"ל, מספר כי בכוונתו להמשיך ולתרום לקהילה. "מאוד התרגשתי כאשר בישרו לי לי שזכיתי בפרס", הוא מספר. "לא חשבתי שאני אזכה. אני מקווה מאוד שגם במסגרת השירות הצבאי אוכל להמשיך ולתרום למען הקהילה, כי זה נושא שמאוד חשוב לי"
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏צמח‏, ‏‏עץ‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏