יישר כח לפעילותו המבורכת של חבר המועצה אמיר קולמן על פעילותו בתחום נוער, צעירים וקהילה: חבילות מפנקות חולקו לחיילים וחיילות

משהו קטן וטוב מכפר סבא: עשרות חבילות מתוקות חולקו לחיילות וחיילים בדרך לבסיס:
עשרות חיילות וחיילים, שיצאו לבסיסם, התרגשו לפגוש באזור התחנה המרכזית בכניסה לעיר ותחנת הרכבת נורדאו את צוות מרכז הצעירים כפר סבא, שחיכה להם שם עם חבילות מתוקות ומפנקות – שייקחו איתם לשהות בבסיס.

מדובר ביוזמה משותפת של מנהלת תחום הכנה לצה"ל במרכז הצעירים בכפר סבא, בר שלו, יחד עם המחלקה לחינוך קדם יסודי באגף החינוך העירוני ועשרות גני ילדים עירוניים, שנרתמו ליוזמה המרגשת, במסגרתה נאספו ונארזו דברי מתיקה ומטעמים, וחולקו כאמור הבוקר לחיילות ולחיילים שחיכו להסעות לבסיס, בו יישארו חלקם במשך השבועות הקרובים.

ראש העיר, רפי סער: "מילה טובה, חיוך ושי צנוע כדי להגיד תודה – לא צריך יותר מזה, וזו בדיוק מטרת הפעילות המבורכת של מרכז הצעירים יחד עם מחלקת קדם יסודי. ההתגייסות מכל הלב של צוותי הגנים וילדי הגנים והוריהם, מאפיינת את כל קהילת כפר סבא, שניחנה ומתנהלת לפי ערכי הנתינה והעזרה לזולת. כולנו מודים לכל החיילות והחיילים שלנו על שירותם למען הגנתנו ולמען מדינת ישראל, ומאחלים להם המשך שירות מהנה ובטוח".

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה, אמיר קולמן: "מה צריכים חיילים, בפתחו של שבוע חדש, אם לא משהו קטן ומתוק? תחום הכנה לצה"ל, במרכז הצעירים עומד לרשות חיילינו בכל תקופת ההכנה לשירות וגם במהלך שירותם. אני מודה לצוות מרכז צעירים ולכל ילדי הגנים שנרתמו לפעילות החשובה והמבורכת הזו. ולכל חיילינו – סעו בשלום ותחזרו אלינו בשלום ובבטחה".