פנוי/ה בגיל 55-70 ורוצה למצוא אהבה חדשה? המאמר הזה עבורך

בעידן הנוכחי הקצב של הדברים השתנה: הכל מהיר, הכל זמין, מיידי. אנחנו רוצים הכל כאן ועכשיו. אבל מה לגבי דברים שלוקחים זמן? מה לגבי דברים שנוגעים עמוק, ללב, לנפש…? מה לגבי…אהבה? כבר מזמן אמרו חז"ל :"לא טוב היות האדם לבדו" ..

נעים מאוד, שמי ארז מלמד, אני צעיר בן 69 המרגיש כמו בן 50. במקור מקבוצת כנרת שבעמק הירדן-ממשפחתה של נעמי שמר ז"ל. הייתי קצין בצה"ל, למדתי כלכלה ומינהל- עסקים, וכיהנתי כמזכיר של מושב ליד הכנרת. מזה כ- 20 שנה אני עוסק בזוגיות בגילאי 55+ מתוך תחושת שליחות עמוקה.

יש לי מיזם הנקרא:"בשביל האהבה"-בו בניתי מספר פלטפורמות ופעילויות שמטרתן לעזור לפנויים ופנויות בגיל 55-70 למצוא אהבות חדשות. אני מזמין אותך לצאת איתי למסע למציאת האהבה שלך. בעולם בו קיים שפע של הסחות דעת ובלבול, אני אעזור לך להתכוונן למטרה ולמצוא את שאהבה נפשך.

לא עוד אפליקציות ואתרים שחלקם "ללא תשלום" אבל עולים בזמן ועגמת נפש: לא עוד משרדי שידוכים יקרים שיגבו ממך כסף רב, ולא תמיד תהיה  תמורה. התהליך איתי הוא אישי ומדויק, ומותאם באופן ספציפי לצרכים שלך. בפגישה פנים אל פנים נכיר, נדבר עליך ועל הרצונות שלך, ונבחר מועמדים פוטנציאליים מתוך מאגר של מאות גברים ונשים הנמצא ברשותי. גם המבוכה הראשונית שיש לפעמים תיחסך ממך, ובתוך זמן קצר אצור עבורך קשר עם הצד השני. כל מה שנותר לך לעשות הוא לשוחח בטלפון עם בן/ת זוג פוטנציאלי,שאני בדקתי איתו/ה התאמה ורצון ליצירת קשר ואם יש עניין הדדי-להיפגש

גם אם הפגישה הראשונה לא תצליח – אל דאגה. אני יודע היטב שלמצוא אהבה, בעיקר בפרק ב', עלול לקחת זמן, אני ולכן מזמין אותך מראש לתהליך של עד שנה. אני אלווה אותך לכל אורך הדרך, כי אני מאמין שלכל אחד מגיע לחיות באושר ובאהבה, ומי שיתמיד-בסוף יגיע אל היעד.

בזמנים רגילים (כשאין קורונה), אני מפיק פעם בחודש לערך מסיבה-מפגש להיכרויות, ולפני כשנה הפקתי מפגש מס' 45 (בכל האירועים האחרונים שלי השתתפו בממוצע כ-100 אורחים נחמדים ואיכותיים, ונוצרו זוגות רבים). בארועים אלו אני מצלם כל אחד מהמשתתפים עם חג שם על החולצה, וכך יש

ברשותי מאגר תמונות של יותר מ-800 נשים ויותר מ-600 גברים שהיו וצולמו באירועים שלי במהלך חמש השנים האחרונות, ועם המאגר, שהולך וגדל כל הזמן, אני עורך את שידוכים. הערה חשובה-כיום, בגלל המצב המיוחד הנובע מהקורונה, אני מציע את השרות האישי בתנאים מאוד נוחים ו"ידידותיים למשתמש"

בשנה האחרונה הפך העסק למאתגר יותר מכיוון שאי אפשר לקיים מסיבות המוניות, אך הצלחנו להתגבר על בעיה זו באמצעות "מפגשי הכרויות בזום" ואמצעים טכנולוגיים נוספים. אין ספק שהתקופה המאתגרת שכולנו חווים, גם חידדה לאנשים את הצורך/הרצון בזוגיות, ולמרבה השמחה רבים נחשפו למיזם ובירכו עליו.

הגברת מירב כהן, שעד לאחרונה כיהנה בתפקיד –"השרה לשיווין חברתי" הביעה התלהבות רבה כששמעה על המיזם שלי, ובפוסט מפרגן שכתבה, ציינה כי הוא עשוי לסייע רבות בהפגת הבדידות אצל אנשים, פנויים בגיל השלישי, במיוחד בתקופה זו. ביום שני-15.6.20, בתוכנית הבוקר בערוץ 13- "פותחים בוקר עם נועה ואלעד זוהר" סיפרתי על המיזם "בשביל האהבה "ובמחווה מרגשת חברו אלי לראיון נועה ועמית- זוג מאוהב ומקסים שהיה לי הזכות והעונג להכיר ביניהם, לפני כעשור, ומאז נמצאים בזוגיות מאושרת. לאחרונה הם רכשו בית משותף, ולולא הקורונה, היו אמורים להתחתן באוגוסט האחרון.

ביום שישי-25.12.20, בתוכנית הבוקר בערוץ 12 "שישי בבוקר עם גלית ויואב"  סיפרתי על המיזם שלי הנותן מענה לצורך הבוער באנשים בזוגיות טובה ומאושרת, ובעיקר בתקופה האחרונה. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה, ומתעורר כל בוקר עם שירה של נעמי שמר "שיר חדש בלב",

כי אני יודע שאני בפיתחו של יום חדש שבו אנסה לשמח עוד פנויים ופנויות, ולהפוך את חייהם לבעלי משמעות, תקוה ואהבה חדשה!

ליצירת קשר: 

ארז מלמד

נייד: 0544659373.

מייל-erezmelamed21@gmail.com

פייסבוק אישי

קבוצת פייסבוק-בשביל האהבה-יצירת זוגיות מאושרת לפרק ב'

פייסבוק עיסקי