מיקי ארמן חוגג שנה להחלמה ובא לומר תודה לצוות שהציל את חייו

במחלקת ריאות וטיפול נמרץ נשימתי במרכז הרפואי מאיר התרגשו אתמול לראות את מיקי ארמן, שהגיע לבקר. ארמן, שחגג לאחרונה יום הולדת 80, היה בין חולי הקורונה הקשים הראשונים, ואף הורדם והונשם במשך שבועות. הוא הגיע לבקר ולומר תודה לצוות שטיפל בו והציל את חייו.

מאת: אירית מרק

ארמן, אשר היה מטופל במחלקת ריאות וטיפול נמרץ נשימתי ובמחלקה פנימית ב', עשה את הבלתי ייאמן, ולאחר שיקום אינטנסיבי ועבודה קשה, חזר לעצמו לחלוטין. כיום הוא שוחה כמעט מדי יום כשניים וחצי קילומטרים. ארמן התרגש מאוד לעשות סיור במחלקה ולשוחח עם הצוות שאף הוא התרגש לראותו בריא ומחייך

הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר – כפר סבא שלנו

הצטרפו ולחצו כאן לקבלת כל החדשות, האירועים החשובים והמבצעים השווים בכפר סבא – לחצו כאן 

 

בטיפולו של ארמן היו מעורבים הרבה אנשים ומחלקות, שגרמו לנס הזה להתרחש, ונתנו מעטפת של עשייה ומקצועיות בהם המחלקה לרפואה דחופה, מחלקת ריאות, טיפול נמרץ נשימתי, מחלקה פנימית ב', פיזיותרפיה, כוח עזר, מעבדות, סניטרים, צוותי המשק והלוגיסטיקה, אנשי מערך הדימות והרנטגן ועוד.

לדברי ד" דני קינג, מומחה ברפואת ריאות וטיפול נמרץ, מערך הריאות במרכז הרפואי מאיר: "לראות את המטופלים שלנו, שהיו במצבים הקשים ביותר, שבים ועומדים על רגליהם וחוזרים לתפקוד מלא, זוהי אחת מנקודות האור בשנה המאתגרת הזו המחזקת אותנו בעבודתנו היומיומית". ד"ר דוד דהן, מנהל טיפול נמרץ נשימתי, הוסיף את כי אנחנו שמחים ומודים למיקי על כך שהגיע לראות אותנו ולהודות לנו. זהו שכרנו שהוא חזר הביתה לאחר התקופה הקשה ואנחנו מאחלים לו אריכות ימים".