ביטוח דירה – מדוע חשוב לרכוש את הביטוח

בית מגורים חדש של משפחה צעירה הוא אולי הרכישה היקרה והחשובה ביותר שאתם יכולים לעשות במהלך החיים שלכם. בדיוק כמו שאתם עוברים על כל אלמנט כלכלי אחר בחוזה של רכישת הדירה שלכם, כך חשוב לכם גם להבין באילו תנאים ובאיזה סיטואציות ביטוח דירה הוא המוצר שאתם רוצים לקנות. על פי רוב, ביטוח דירה או ביטוח מחייב מתוקף הדרישה של הבנק למשכנתא, ולכן אין לכם כל כך שאלות בנוגע לרכישת ביטוח דירה בדירה ששייכת לכם. אבל זה לא אומר שאתם רוצים לרכוש ביטוח דירה אך ורק בגלל המשכנתא. יש עוד כל מיני סיבות שבגללן חשוב לרכוש ביטוח דירה, וכדאי להבין אותן, לפני שאתם מתאימים את הביטוח החדש של הנכס שלכם. במדריך הקרוב, מצאנו שלוש סיבות מעולות לרכישת ביטוח דירה, שאתם ממש רוצים להכירסלון, עיצוב פנים, ריהוט, מנורה, ספה

שלוש סיבות לרכישת ביטוח דירה לדירה ראשונה

הרכישה של ביטוח דירה לדירה ראשונה היא החלטה חשובה מפני ש:

  1. אתם רוצים לשמור על הרכוש שלכם שלם במקרה אסון. אומנם הדירה עצמה היא הנכס היקר ביותר שיש לכם, אבל לאורך השנים צוואר תמר יחוש לא פחות יקר ולא פחות חשוב. ואם חלילה מתרחשת שריפה, הביטוח יכול לפצות אתכם על אובדן הרכוש שלכם.
  2. אובדן כושר עבודה עלול גם הוא להשפיע על היכולת שלכם לשלם על הדירה שלכם. כלומר אם אחד מבני הזוג חולה או עובר תאונה, ביטוח דירה כולל גם את הסיוע בתשלומי המשכנתאות כך שהדירה שלכם תישאר שלכם.
  3. התמודדות עם אירועי פריצה וגניבה של רכוש. במיוחד בערים הגדולות, אנחנו רואים בשנים האחרונות עלייה בכמות ניסיונות הפריצה והגניבה, וגם הצלחות של פורצים רבים, אשר עושים שימוש בכלים טכנולוגים כדי לפרוץ ולגנוב חפצי ערך בבית שלכם. צריך לבטח גם את הרהיטים אבל גם את החפצים היקרים מבחינה סנטימנטלית, אלו שאין תחליף לאובדן שלהם. אבל צריך לעשות זאת בצורה חכמה, עם כיסוי נרחב מאוד למגוון אירועים שעלולים להתרחש בבית כדי שאתם תקבלו פיצוי שווה ערך לאובדן של חפצים אישיים בבית שלכם.

שומרים על החפצים ועל הנדל”ן היקר שלכם

במידה בלתי מבוטלת, הבחירה להשקיע מאמצים ברכישת ביטוח דירה היא הבחירה לשמור על הבית שלכם מכל משמר. כמו שחשוב לכם לחתום על חוזה רכישה שבו כל התנאים ברורים, כך חשוב לכם לרכוש ביטוח דירה כאשר אתם מבינים מה היא ההצעה של חברת הביטוח. ואם אין לכם מספיק ידע על עולם הביטוחים, ואתם לא ממש יודעים איך לנהל את הרכישה של ביטוח דירה חדש, מה שצריך לעשות הוא פשוט לפנות לאנשי מקצוע מומחים שמוכנים ללוות אתכם שלב אחרי שלב עד למציאת המוצר הנכון ביותר לצרכים שלכם.