טיפים לרכישת מדיחי כלים

אחת ההחלטות הראשונות שיש לקבל במהלך רכישת מדיחי כלים היא הבחירה בין מדיח כלים עצמאי, דגם משולב מובנה או משולב למחצה.

מדיחי כלים עצמאיים נפוצים ביותר, כך שניתן למצוא דגם שיהיה מושלם עבורכם, עם אפשרות התקנה בכל מקום, כל עוד הוא מחובר לניקוז ולשקע תקע, עם דלת גלויה לחלוטין. מאמר זה מציג טיפים לרכישת מדיחי כלים, סקירת האפשרויות, והיתרונות של כל דגם.

יתרונות מדיחי כלים עצמאיים

רכישת מדיחי כלים עצמאיים אפשרית עם בחירה מבין מגוון דגמים שונים, כך שניתן למצוא בקלות דגם שתואם את התקציב שלכם.

דגמים אלו אינם מובנים ביחידות המטבח, כך שניתן לקחת את מדיח הכלים שלכם כשאתם עוברים דירה, והם קלים יותר לניקוי ותחזוקה.

מדיחי כלים משולבים

מדיחי כלים אלו מיועדים לשילוב במטבחים מובנים. הלוח הקדמי של המכשיר מוסתר מאחורי דלת ארון מטבח, כך שלא ניתן לראות במבט חטוף כמה זמן נותר לסיום התוכנית. אבל חלק מהדגמים המתקדמים עוקפים מגבלה זו על ידי הקרנת אור או אפילו הצגת הזמן שנותר על הרצפה מלפנים.

רכישת מדיחי כלים משולבים מאפשרת שילוב מוחלט במטבח, עם הסתרה מאחורי דלת ארון, וזהו יתרון נהדר לבעלי בתים שמעוניינים שהמטבח שלהם ייראה יעיל וחסכוני במקום.

מדיחי כלים חצי אינטגרליים

למרות שמדיחי כלים משולבים למחצה נדירים למדי, הם מציעים את הטוב מבין שתי האפשרויות. הם משולבים בארונות המטבח שלכם, אבל יש רק את לוח הבקרה בחלק העליון בתצוגה, מה שמאפשר את קבלת כל הפונקציונליות של דגם עצמאי, אבל עם מראה יעיל של מדיח כלים משולב.

יתרונות רכישת מדיחי כלים חצי אינטגרליים כוללים שילוב קל במטבח שלכם, בעיקר באמצעות הסתרה מאחורי דלת ארון, וזהו יתרון נהדר לבעלי בתים שמעוניינים שהמטבח שלהם ייראה יעיל מבחינת חסכון במקום, עם אפשרות לדעת במבט אחד כמה זמן נותר לסיום התוכנית הנוכחית.

גדלים שונים של מדיחי כלים

מדיחי כלים זמינים בשלושה גדלים שונים: גודל מלא, בינוני וקומפקטי. בעלי בתים שמעוניינים להתאים מדיח כלים חדש למטבח קיים, צריכים למדוד את רוחב החלל שאליו הם מתכננים להכניס אותו. רכישת מדיחי כלים בינוניים זמינה בדגמים צרים יותר, ולפעמים הם מורכבים יותר לטעינה, עם שימוש בערך באותה כמות של אנרגיה ומים כמו מדיח כלים בגודל מלא.

מדיחי כלים בגודל מלא מאפשרים שפע של מקום לטעינת כלים, וחלק מהדגמים מגיעים עם תכונות של שטיפת עשרות פריטים בבת אחת, כך שהם בדרך כלל טובים יותר מבחינת יעילות המים והאנרגיה.

טיפים לרכישת מדיחי כלים ממליצים על בחירה במדיח כלים בגודל מלא אם יש מקום, והמומחים באולמות התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מדיחי כלים ומכשירי חשמל ביתיים אחרים ימליצו לכם על בחירת המדיח המתאים לגודל המטבח שלכם.