בחירת מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים בהתאמה לבית

אם אינם יכולים לסבול את הרעיון של לעבור עוד קיץ ישראלי בלי מיזוג אוויר, או אם אתם רועדים מקור בחורף, הגיע הזמן לבחור מבין הדגמים הזמינים של מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים, בהתאמה לביתכם. 

אם המטרה היא רק לקרר כמה חדרים, או שאתם מעוניינים בשליטה אולטימטיבית בבקרת מיזוג האוויר על כל הבית שלכם, חברה שמייצרת ומשווקת מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הופכת את החלום למציאות, ונציגי החברה יסייעו לכם למצוא את מערכת המזגנים המושלמת למשב רוח קריר ונעים בביתכם.

מהן מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים?

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים אידיאליות להשגת מטרות חימום וקירור חדרים בודדים בבית; או לקירור חללים קטנים. במילים פשוטות, מערכת מיזוג מפוצלת מיועדת לאזורים בודדים בבית. כך, לדוגמא, יתכן שתרצו שמיזוג האוויר יפעל רק בחדר הילדים, או באזור המגורים הראשי שבו אתם נמצאים רוב הזמן. 

או שאולי אתם מעוניינים במשב רוח קריר בלילות הקיץ הלחים. עם מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים, המדחס מותקן מחוץ לבית שלכם והיחידה שמעבירה אוויר לתוך הבית מותקנת באופן סמוי על הקיר או כיחידה קומפקטית שניצבת על הרצפה.

מהם היתרונות של מערכות מיזוג אוויר מפוצלות?

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מגיעות עם שלושה יתרונות עיקריים: ראשית, זהו פתרון מיזוג אוויר נוח וחסכוני, שמאפשר נוחות מרבית, עם מינימום עלויות הפעלה, מכיוון שאתם יכולים לחמם או לקרר חדרים בדיוק בהתאם לצורך.

שנית, עם יחידה חיצונית אחת בלבד, ניתן לבחור מספר שונים של יחידות פנימיות שיתאימו לכל עיצוב החדרים. ניתן לבחור מתוך התקנה על הקיר, חיבור צינור, או הצבה על התקרה או הרצפה. שלישית, פקדים נפרדים מאפשרים לכם להתאים ולשלוט על מיזוג האוויר בכל חדר, כך שכולם מרוצים.

אבל יש עוד כמה יתרונות חשובים, שימו לב:

היתרונות העיקריים של מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הוא הגדלים הקטנים של המערכות וגמישותן לייעוד וקירור חדרים בודדים. דגמים רבים כוללים עד ארבע יחידות טיפול אוויר פנימיות, לארבעה אזורים או חדרים, שמחוברות ליחידה חיצונית אחת. 

המספר תלוי בכמות הקירור הנדרשת לבית או לכל אזור, ובהתאם לאיכות הבידוד והאיטום לאוויר של המבנה. לכל אחד מהאזורים יש תרמוסטט משלו, כך שניתן לחסוך אנרגיה וכסף. במקרים רבים, קל יותר להתקין מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים בהשוואה למערכות מיזוג אוויר אחרות. 

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מותקנות ללא תעלות או קידוח בקירות, מה שמוביל באופן ישיר ליתרון החיסכון בחשמל. 

בשורה התחתונה, יש לכם הרבה יותר גמישות באפשרויות עיצוב הפנים

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים ניתנות לתלייה מהתקרה, להתקנה סמוך לתקרה או לתלייה על קיר. קיימים גם דגמים שמיועדים להצבה על הרצפה, והם בדרך כלל מגיעים בעיצוב מתקדם.

רוב הדגמים כוללים גם שלט רחוק על מנת להקל על הפעלה וכיבוי המערכת כאשר היא ממוקמת גבוה על קיר, או תלויה מהתקרה.