חברת אוטובוסים במרכז: מדריך השכרת שירותי הסעות לטיולים

הטיול הקבוצתי שלכם מתקרב, וכדאי שתארגנו פתרון הסעות שיוביל את כולם ליעד וממנו בבטחה ובזמן. בחלק מהמקרים, מתכנני אירועים מחלקים את הנוסעים לקבוצות שייסעו במכוניות פרטיות של המשתתפים, אבל אפשרויות אלו פותחות פתח לאיחורים, טעויות במסלולי הנסיעה, ועיכובים מיותרים.

אפשרויות אלה גם אינן מבטיחות שהקבוצה תטייל יחד, מה שמביס לחלוטין את מטרת הטיול הקבוצתי. 

השיטה הטובה ביותר לארגון נסיעות קבוצתיות כשכולם נמצאים יחד ונהנים מנסיעה בטוחה ויעילה, היא שכירת שירותי חברת אוטובוסים במרכז, במיוחד אם משתתפי הטיול מגיעים מערים שונות סמוכות למרכז הארץ, כמו פתח תקווה או הוד השרון. מדריך זה מציג את היתרונות באפשרויות שכירת אוטובוס לטיולים בקלות וביעילות, לשדרוג הנסיעה.

מה מציעה חברת אוטובוסים במרכז?

חברת אוטובוסים במרכז מציעה שירותי הסעות לטיולים או לאירועים, בין יתר השירותים האחרים. האוטובוס מתאים להסעות של קבוצות מטיילים פרטיים, עובדים, תלמידים, או טיולים ארגוניים. 

במקום לארגן הסעות בקבוצות ברכבים פרטיים, או לסמוך על כולם שיגיעו ליעד הטיול בתחבורה הציבורית, ניתן לשכור אוטובוס לטיולים שיוביל את הקבוצה שלכם ישירות ליעד.

הייחודיות של אוטובוס לטיולים

אוטובוס לטיולים של חברת אוטובוסים במרכז הוא רכב חדש, עם:

  • מושבים מרווחים ונוחים
  • חלונות גדולים שמאפשרים תאורה טבעית במהלך היום
  • מקומות אחסון לתיקים ומטען מעל מושבי הנוסעים ובחלקים החיצוניים של האוטובוס
  • התאמת נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים
  • וציוד ואבזור מתקדם להנעמת הנסיעה.

קבוצות ספורט, עסקים שזקוקים לשירותי הסעות תכופים, ארגונים או קבוצות נוסעים פרטיות שוכרים שירותי חברת אוטובוסים במרכז על מנת להסיע קבוצות אל היעדים ומהם במסלולי הטיולים שלהם.

כמה מושבים יש באוטובוסים פרטיים?

חברת אוטובוסים במרכז מפעילה צי חדש ומתקדם של אוטובוסים ומיניבוסים במגוון גדלים ועם אפשרויות ישיבה שונות ומפנקות.

אוטובוס סטנדרטי כולל עשרים מושבים, בהתאם ליצרן ולדגם, ולהסעות קבוצות קטנות יותר ניתן לשכור מיניבוס, שמתאים להסעת עד 14 נוסעים. רכבים אלה מושלמים להסעות של קבוצות ברחבי העיר לחתונות, פסטיבלים, סיורים וכן הלאה.

מה ההבדל בין אוטובוס ומיניבוס של חברת אוטובוסים במרכז לבין אפשרויות תחבורה ציבורית?

להבדיל מאפשרויות תחבורה ציבורית, עם צי הרכבים של חברת אוטובוסים במרכז, הנוסעים נהנים משירותים מקיפים שכוללים נהגים מקצועיים שבקיאים בהסעות לכל חלקי הארץ, וההבדלים המשמעותיים ניכרים, בין היתר, גם באפשרויות הישיבה הנוחות, הציוד והאביזרים השימושיים להנעמת מהלך הנסיעה 

השירות הנפוץ ביותר של חברת אוטובוסים במרכז הוא שכירת אוטובוסים ומיניבוסים, בהתאם לגודל הקבוצה, עם מגוון שירותים נוספים בהתאם לחבילת השירות שנבחרה, ושפע מקום לאחסון מטען.

ניתן לשכור גם אוטובוס או מיניבוס למסיבות, עם מושבים שמסודרים לאורך שולי האוטובוס, במקום בטורים, וחלל פתוח באמצע, כך שלנוסעים יש מקום להתרועע, לרקוד, לשחק ולהפוך את הנסיעה לחוויה ייחודית.