אור ויטא, הוא דובר עיריית כפר סבא הנכנס

דובר חדש לעיריית כפר סבא: אור ויטא, הוא דובר עיריית כפר סבא הנכנס. אור בן ה-35, תושב תל אביב-יפו, בעל ניסיון של כ-10 שנים בתחום הדוברות ותקשורת. אור צפוי להיכנס לתפקידו החדש בתחילת חודש דצמבר

אור ויטא דובר עיריית כפס

 

ויטא כיהן בתפקידו האחרון כממלא מקום ודובר העירייה בפועל בעיריית בת ים. הדובר הנכנס בעל ניסיון עשיר בניהול תחומי הדוברות, יחסי ציבור, הסברה, פרסום ודיגיטל הן במגזר הפרטי והציבורי. במסגרת תפקידו ניהל בין היתר ב-4 השנים האחרונות את כלל מערכות ההסברה העירוניות, מתן ייעוץ להנהלת הרשות המקומית, ליחידות השונות ולמוסדות העירייה בכל הקשור להתוויית המדיניות והאסטרטגיה בנושא התקשורת, יחסי הציבור, דוברות, שיווק, פרסום ושירות לתושב. לפני כן, שימש כאחראי תחום דוברות בחברת כ.א.ל – כרטיסי אשראי לישראל (Cal).

 

ויטא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת ת”א, ובעל תעודה בתכנית להכשרת דוברים, יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור מבית הספר לעיתונאות “כותרת”, אוניברסיטת ת”א. בנוסף בוגר קורס מנהלי מכלול מידע לציבור ברשויות מקומיות.

 

רפי סער, ראש העיר: “אני מברך את אור על כניסתו לתפקיד החדש והמשמעותי ומאחל לו הצלחה רבה. אור נבחר מתוך עשרות מועמדים ראויים ותוך תהליך סינון עמוק, אני בטוח כי ניסיונו העשיר הן בתקשורת והן במגזר הציבורי יתרום רבות לחיזוק מערך ההסברה, התקשורת והממשק עם התושב. אין לי ספק שהידע המקצועי והניסיון של אור יחד עם כלל עובדי הדוברות ישפיע רבות על מיתוג העיר ויהיה נוכח בשטח למען כלל התושבים.״

 

אור ויטא, דובר עיריית כפר סבא: “אני שמח וגאה להצטרף לעיריית כפר סבא ולקחת חלק בפעילות הנמרצת והעשייה העירונית המרובה המתרחשת בעיר. אני מביא איתי שנים רבות של ניסיון במטרה לחזק את הנגשת המידע והקשר עם התושב לצד חשיפת פעילות העירייה לתושבים ומיתוג העיר על כלל יתרונותיה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, רפי סער, מנכ״ל העירייה, יובל בודניצקי, ויתר חברי ועדת המכרזים על הבחירה ומתן האמון בי”.