לקראת חופשת חנוכה, יוצאת עיריית כפר סבא בשיתוף משרד החינוך בחלוקת בדיקות אנטיגן ביתיות

לקראת חופשת חנוכה, יוצאת עיריית כפר סבא בשיתוף משרד החינוך בחלוקת בדיקות אנטיגן ביתיות להורי ילדי בתי הספר והגנים. הבדיקות נועדו לאתר תחלואת הנגיף בקרב ילדים טרם החזרה למסגרות החינוך, וכך לצמצם את הסיכון לבידודי תלמידים וצוותי חינוך עם החזרה מחופשת החג. לא תותר כניסת תלמידים למסגרות החינוך ללא הצהרה של ההורים על בדיקה ביתית שלילית. את הבדיקה יש לבצע ב-6.12.21 – יום לפני החזרה מחופשת חנוכה.

בדיקות האנטיגן יחולקו לילדי הגנים ובתי הספר ישירות בידי צוותי החינוך.

רפי סער, ראש העיר: “מערכת החינוך העירונית תמשיך לפעול ביתר שאת על מנת לשמור על בריאות התלמידים וצוותי החינוך, וכן על רצף לימודים פיזיים. כפר סבא ממשיכה לשמור על רמת תחלואה נמוכה בזכות שיתוף הפעולה מצד ההורים וכלל קהילת העיר, כאר כיום ישנם 10 חולים פעילים סה”כ ו-0% בדיקות קורונה חיוביות מהיממה הקודמת. אני קורא לתושבי העיר להמשיך לבצע בדיקות במידת הצורך ולהקפיד על עטיית מסכות – יחד נמשיך לשמור על שגרת חיים בטוחה”.

מהודעת אגף החינוך להורים, נמסר: “יחד אתכם ההורים, אנו מחויבים לשמירה על בריאות וביטחון ילדיכם וצוותי החינוך, ופועלים יחד בשיתוף וערבות הדדית. בדיקת אנטיגן היא בדיקה ביתית מהירה ופשוטה, שתפקידה לאתר חיוביים לנגיף ולאפשר חזרה בטוחה לגני הילדים תוך צמצום בידודים או הדבקות”.