אשר דוד, תומר גולסה ואביב גבריאל מועמדים לוועד שכונת עליה :"נקדם השכונה בנחישות ונוביל לשינוי בהיבטים רבים"

מאת: אירית מרק

בחירות בשכונת עליה בכפר סבא: אחרי שנים רבות שנה ומאבקי כח בלי סוף, ייערכו בחירות רשמיות בשכונה עליהן הופקד כאחראי מורשה, עו”ד דוד אריכא, יליד השכונה. עו”ד דוד אריכא, עו”ד מוערך מהשכונה, בן 34 סרן במילואים, נבחר לייצג המתמודדים בבחירות חוקיות ורשמיות.

עוד בנושא גם בקבוצת כפר סבא שלנו – לחצו כאן להצטרפות

כזכור לפני כחמש שנים היה ניסיון מתקדם לקיום בחירות רשמיות, ניסיון שגרר מלחמות כח מכוערות בין המתמודדים, הניסיון לא צלח לבסוף. הבחירות יתקיימו בעוד כשבוע בתאריך 7.12. בין 1500 עד 2100 בבית לזרוס בשכונה.

אשר דוד, תומר גולסה ואביב גבריאל מועמדים לוועד שכונת עליה :"נקדם השכונה בנחישות ונוביל לשינוי בהיבטים רבים"

בין המתמודדים לוועד השכונה, מועמדים אשר דוד, תומר גולסה ואביב גבריאל. השלושה מצהירים כי יובילו שינוי בשכונה בהיבטים רבים

אשר דוד בן 56 נשוי פלוס 3, יליד השכונה ומתגורר בה, עוסק בניהול פרויקטים ומנהל עבודה "לאחר שנים של עשייה מוכן לתרום לשכונה מהידע שלי בנושאים התחדשות עירונית ופיתוח השכונה".

תומר גולסה בן 47 יליד השכונה ומתגורר בה. מזה כ 25 שנה עובד כמנהל עבודה בחברת גינון, העוסקת בגינון ציבורי בכל רחבי הארץ. "החלטתי להתמודד לוועד השכונה כדי לתרום את חלקי לקהילה".

אביב גבריאל, גרוש בן 44, יליד השכונה "יש לי משפחה גדולה שאוהבת השכונה. לאחר שנים של מבט מהצד, החלטתי לתפוס יוזמה רצינית שבאה מרצון ומעומק הלב להיכנס לוועד השכונה עם חבריי הטובים אשר דוד ותומר גולסה. בכוונתנו לקדם השכונה בנחישות ולהוביל לשינוי ברמה גבוהה בהיבטים רבים שלא טופלו בשנים האחרונות". "אנחנו דור צעיר שמסתכל קדימה ורוצה הצלחה כדי העניק לכולם קצת הבנה מה המשמעות לגבי כניסתנו לוועד השכונה. בעזרת השם נצליח להיכנס לוועד. אנחנו רוצים בסופו של דבר בטובת השכונה. בהצלחה שיהיה לנו ולכל המתמודדים".

אשר, הוא המועמד מבין השלושה לכהן כיו"ר ועד השכונה, באם יצליחו השלושה להתברג במקום גבוה "אנשים מפרגנים מאוד בשכונה, אני מקבל תגובות רבות של תושבים בשכונה המייחלים לכך שנבחר. אני מקבל הרבה מאוד טלפונים של תומכים שגם מבטיחים לעזור לאחר מכן. גם חלק מהמועמדים לוועד ביקשו שאעמוד בראש הוועד כי הקו המנחה של כולנו, הוא הצלחת השכונה. הטוב ינצח בקלפי. אני אומר לחברים 'הייתם שנים רבות בעשייה בשכונה ויש מבחן התוצאה. האם אתה חושב שאם תמשיך, האם ישתנה משהו? ממש לא. מה שהיה הוא שיהיה. אלה בחירות ראשונות מזה 60 שנה בשכונה, לפחות, אז אני אומר, תנו לנו לנסות להוביל ולשנות, ברור לי שהדרך תהיה קשה אך נעשה הכול להצליח".

– אשר, מה חשוב לכם לקדם בשכונה?

"הכל, התחדשות עירונית, פינוי בינוי, בטחון בשכונה, כל שני וחמישי יש כאן פריצות, מה הבעיה לשים מצלמות בשכונה? הפועל עליה – חניה, כניסה יפה, שהתושבים ייהנו מהמגרש, למה אנחנו צריכים לשלם 600 לחודש ? ביה"ס בן צבי – כל שכונה חדשה בונים ביה"ס, לנו יש כאן אנדרטה כבר 40 שנה, ביה"ס סגור. יש לנו כאן חורשה ליד סבינו, מתי לאחרונה שיפצו את המבנה? למה לא לעשות כאן מיני קניון, זו לא שכונה בשימור, למה לא לקדם? יש בסוף השכונה מגרש קט רגל ליד בית לזרוס, התושבים זועקים לשים דשא סינתטי, למה, אנחנו באיזה כפר? זה מגרש לכדורגל?! יש פיילוט לתאורה בכל כפר סבא, קחו את שכונת עליה כפיילוט, יש כאן בשכונה מקומות עם עמודי חשמל מעץ מאז שאני ילד. אין לנו נגד העירייה כלום ושום דבר, העירייה בסדר, אבל צריך לדעת לקדם ולעבוד בשיתוף פעולה"

אשר דוד

– אתה מרגיש ששכונת עליה נותרה מאחור בעשורים האחרונים?

"אני מאמין ששיתוף הפעולה ביני לבין ראש העיר רפי סער, יניב תוצאות טובות לטובת קידום שכונת עליה. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה מלא מול ראש העיר והמחלקות השונות ובד בבד אין בכוונתי להוריד את הרגל מהגז. אנחנו באים מלאי מוטיבציה, לפעול ללא לאות ולהשקיע שעות רבות בקידום נושאים רבים ושונים הזקוקים לטיפול בשכונה. תושבי השכונה רוצים ודורשים שינוי, כאן, עכשיו ומיד, וזה ייעשה רק עם כח חזק ויעיל שיפעל מול הגורמים המתאימים. אני קורא לכל תושב ותושבת לפנות אלינו עם כל בעיה שהםן נתקלים בה בשכונה ואנו מצידנו נעשה כל מאמץ לתת מענה ופתרון בצינורות המקובלים. אני רוצה לאחל לכולם בשכונה ובכפר סבא בכלל, חג חנוכה שמח. אני רוצה להדגיש את חשיבות הבחירות הללו, ובכדי שנוכל לבצע את השינוי הכה מתבקש, חייב כל תושב ותושבת בשכונה, לצאת ביום הבחירות ולהצביע בקלפי, אני מפציר בתושבים שלא להישאר אדישים כי עתיד השכונה כעת בידיים של כולנו".