פיצה בכפר סבא: 5 מרכיבים שחייבים להיות בכל מסיבת פיצה

פיצרייה שמגישה פיצה בכפר סבא זוכה לקהל גדול של לקוחות נאמנים ומכורים. פשוטו כמשמעו. תושבי העיר אינם חולמים לתכנן מסיבה מבלי להגיש כמה מגשי פיצה, כי פיצה מאימה לכל סוג של אירוע, ממפגש מזדמן במוצאי שבת, ועד למסיבת יום הולדת רשמית לחבר לעבודה.

קשה להתבלבל עם הזמנת פיצה בכפר סבא, כי כל עוד מקפידים להזמין את הכמות הנכונה של הפיצות למסיבה, יש רק עוד שלושה מרכיבים נוספים שחייבים להקפיד עליהם כדי לשמח את האורחים שלכם.

1. בקשו מצוות הפיצרייה חיתוך כפול

טכנית זה טיפ שמתאים לפיצות שמוגשות ילדים, אבל זה רעיון טוב למבוגרים בכמה תרחישים. אם אתם מזמינים פיצה בכפר סבא, וההזמנה כוללת הרבה סוגים שונים של פיצות, כדאי שתאפשרו לאנשים לנסות כמה משולשים מכל מגש פיצה. חיתוך כפול מאפשר לאורחים לקבל קצת מכל פיצה.

או שאם אתם חוששים שלא יהיו לכם מספיק מקומות ישיבה על מנת שכולם יוכלו לשבת ולאכול, חיתוך כפול הופך את הפיצה לניתנת לאכילה לאנשים שאולי יצטרכו לאכול בעמידה. אנשים שאינם מתחברים לרעיון החיתוך הכפול יכולים פשוט לקחת שני משולשים חתוכים ולהעמיד פנים שזה משולש שלם.

2. הזמנת פיצה איכותית

גם אם אתם מבצעים הזמנת פיצה לערב אקראי, תמיד מומלץ לבחור את הפיצה ממסעדה שמקפידה על הכנת הפיצות מחומרי גלם איכותיים וטריים. פיצה בכפר סבא זמינה מבצק טרי שמוכן כל יום, מגבינה איכותית וחומרי גלם טריים וטעימים, שמתאימים לאנשים שאוהבים אוכל טוב. 

העיקרון הזה נכון לארוחת ערב זוגית, ונכון במיוחד למסיבת פיצה. לכן כדאי להקפיד להזמין פיצה בכפר סבא שמיוצרת מבצק טרי ואיכותי, עבה או דק, שנאפה באותו יום, ועם חומרי גלם טריים שמשבחים את טעם הפיצה.

3. מזמינים ארוחה שלמה למסיבה

פיצה בכפר סבא זמינה ברוב המקרים עם מבצעים שיאפשרו לכם לחסוך כסף, במיוחד כשאתם קונים כמה פיצות בהזמנה אחת. 

אז אם אתם מארחים הרבה אורחים במסיבה שלכם, כדאי שתקפידו להזמין לפחות שישה מגשי פיצות מסוגים שונים, וכמה מנות נלוות. הבחירה תשתלם, כשלכל האורחים תהיה אפשרות לקבל בדיוק את המנות שמתחשק להם לאכול.

4. כדאי להזמין כמה מגשי פיצות גדולות וכמה מגשים אישיים

אם אינכם בררנים לגבי תוספות, הזמנת פיצה בכפר סבא במגש גדול, או כמה מגשים גדולים, תאפשר לכם להיות רגועים שלכל האורחים במסיבה יהיה מספיק אוכל. למגש גדול יש שטח פנים גדול יותר ממגש אישי, שמתחסל ברגע שבו מכסה המגש מורם.

אבל אם יש לכם אורחים שומרי כשרות, טבעונים או צמחונים, כדאי להזמין להם בנפרד כמה מגשים אישיים של פיצות טבעוניות וצמחוניות, כדי שלא ירגישו מקופחים.

5. אל תשכחו גבינות, רטבים מנות נלוות וקינוחים מעולים

צוות פיצרייה שמגישה פיצה בכפר סבא ישמח לתת לכם תוספת גבינה בצד, כדי לאפשר את העצמת הטעמים של המנות הנלוות שתזמינו. 

אל תשכחו גם להזמין כמה רטבים נוספים בצד, שאפשר לטבול בהם את הפיצות. אם אתם מארגנים מסיבה, כדאי שתזמינו גם כמה משקאות וקינוחים מעולים, שאנשים במסיבה ישמחו לקבל אחרי שהם יסיימו את הפיצות שלהם.