ג'קוזי לגינה: מציאת הדגם שהכי מתאים לכם

איזה ג'קוזי הכי מתאים לכם? התשובה לשאלה זו כנראה תלויה בתקציב האישי שעומד לרשותכם ובגודל וסוג הג'קוזי שאתם חולמים לקנות. כשזה מגיע לתקציב לקניית ג'קוזי לגינה, השמיים הם הגבול, שכן אפשר בקלות למצוא ג'קוזי אקרילי עם מערכת סראונד. כן. קראתם נכון. אתם יכולים לשבת בג'קוזי שלכם, בגינת הבית, לשמוע מוסיקה, להתמלא ברגיעה

בבחירת ג'קוזי לגינה מהדגם המתאים לצרכים שלכם, השיקול הראשון שיש לתת עליו את הדעת הוא איפה לקנות אותו, שכן הוא בהכרח תמיד ייראה הרבה יותר גדול בגינה שלכם מאשר באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מערכות ספא ביתיות.

התקנה על משטח ישר

יש להתקין ג'קוזי לגינה על משטח ישר מכיוון שהוא שוקל כמה טונות כשהוא מלא במים. החישוב הבסיסי הוא טון נוסף במשקל על כל מטר מעוקב מים, כך שג'קוזי שמכיל חמישה מטרים מעוקבים של מים ישקול עוד חמישה טון כשהוא מלא! לכן אתם צריכים לוודא שהמשטח מוצק מאוד ולא ינוע עם המשקל הנוסף הזה עליו.

השיקול הבא שיש לקחת בחשבון הוא כמה אנשים ישבו בג'קוזי

ג'קוזי לגינה שמתאים לעשרה אנשים יכול להיות נהדר אם אתם מארחים בקביעות קבוצות גדולות של אנשים, אבל אם לא, ורק משפחתכם הקטנה משתמשים בג'קוזי לעתים רחוקות, בחירה טובה יותר תהיה ג'קוזי שמתאים לשלושה או ארבעה אנשים. רק זכרו שככל שהג'קוזי גדול יותר, כך הוא עולה יותר, וגם עולה יותר לחמם אותו.

ההחלטה הבאה היא איזה דגם של ג'קוזי לגינה כדאי לקנות

ניתן לבחור ג'קוזי לגינה בדגם נייד שמאפשר את שינוי המיקום שלו בהתאם לצורך, או לחפש ג'קוזי מעץ ארז. אבל רוב בעלי הבתים בוחרים באקריליק מכיוון שדגמים אלו פופולריים היום וזמינים במחירים משתלמים. 

הם קלים מאוד לתחזוקה ואתם יכולים להשיג דגמים שמנקים את עצמם, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים עם אורח חיים עמוס. אלו היו השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת ג'קוזי לגינה. עכשיו בואו נדבר רגע על כמה יתרונות לא פחות משמעותיים.

היתרונות הבריאותיים של ג'קוזי לגינה

אלו היו השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת ג'קוזי לגינה. עכשיו בואו נדבר רגע היתרונות הבריאותיים הלא פחות משמעותיים שמגיעים עם ג'קוזי ביתי. לפני שחושבים על יתרונות הבידור של ג'קוזי לגינה, חשוב לקחת בחשבון גם את היתרונות הבריאותיים של מים חמים. 

ספורטאים עוברים טיפולי הידרותרפיה על מנת לטפל בשרירים שלהם לאחר פעילות גופנית מאומצת. זוהי רק אחת מהמטרות הרבות שניתן להשיג עם ג'קוזי לגינה. אחרי פעילות גופנית בחדר הכושר או ריצה אחרי העבודה, נכנסים לג'קוזי ונרגעים.

המים החמים מגבירים את זרימת הדם ומשחררים לחץ משרירים מתוחים. יתרון זה מסייע גם בשיפור ההתאוששות מפציעה, והמים החמים מובילים לתמיכה בבריאות המפרקים והשרירים.