שכונת עליה בכפר סבא: סלע מדמון נבחר ליו”ר הוועד ולצידו הנבחרת

מאת: אירית מרק

עוד בנושא גם בקבוצת כפר סבא שלנו – לחצו כאן 

ברכות חמות לזוכים בראשות ועד השכונה בעליה. סלע מדמון נבחר ליו”ר הוועד עם 306 קולות. מיטל קוממי מספר 2, עם 212 בוחרים. אחריה, תומר קולסה עם 188 קולות המצביעים, אבנר אביעד עם 167 ואשר דוד עם 165 קולות

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

אלו החמישה שנבחרו ע”י תושבי השכונה לייצג את השכונה: סלע מדמון, מיטל קוממי, תומר גולסה, אבנר אביעד ואשר דוד. הבחירות התנהלו באופן מופתי ע”י עו”ד דוד אריכא ומתנדבים נוספים שנשארו מאחור עד לשעת לילה מאוחרת, לספור הקולות של מצביעי השכונה. רק לקראת 0200 לפנות בוקר התבררו התוצאות שהועברו למועמדים.

אריכא “הבחירות התנהלו בצורה טובה מאוד עם אווירה חגיגית למרות קשיים לוגיסטיים (הפסקות חשמל) מודה לכל התושבים שבאו להצביע וכן לחברי ועדת הבחירות שהשקיעו ממרצם וזמנם”.

בשכונה יש 2700 מצביעים ורק כ-600 הגיעו להצביע. מצביעים רבים שהגיעו, איבדו בשלב מסוים את הסבלנות בשל התורים הארוכים שהצטופפו לפני הקלפיות, חלק מהם חזרו מאוחר יותר, חלק מהם ויתרו על זכותם להצביע.

ראש העירייה רפי סער הגיע אמש לברך המועמדים שקיבלו אותו בחום.

מיטל קוממי כתבה הבוקר לבוחרים “בוחרים ובוחרות יקרים בוקר אור, תודה רבה לכם/ן על שהגעתם/ן להצביע. תודה לתומכים ולתומכות הרבים/ות שלי. התמיכה שלכם/ן מרגשת ולא מובנת מאליה, זה מחמם את הלב וממלא באנרגיה לפעול למען תושבי ותושבות השכונה. תודה לחברי וחברתי המתמודדים על מערכת בחירות מפרגנת ונקיה וברכות לנבחרים לועד, חשוב שננקה את השכונה מכל שלטי הבחירות כדי לשמור על נקיון השכונה. תודה נוספת לוועדת הבחירות עשיתם עבודה מדהימה ובזכותם השכונה עשתה צעד ענקי קדימה. שתהיה לנו קדנציה מלאה בעשיה משותפת ופורה”.

 

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏3‏ אנשים‏ ו‏אנשים עומדים‏‏

 

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏11‏ אנשים‏, ‏כביש‏‏ ו‏רחוב‏‏

 

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏