בקרוב ולראשונה בירוקות: קאנטרי חדש יוקם בכפר סבא

מאת אירית מרק

עוד תגובות גם בקבוצת כפר סבא שלנו- לחצו כאן

קאנטרי חדש צפוי להיפתח בקרוב בשכונה הירוקה 80. מתחם הבריאות, חדרי הכושר ושירותי הפנאי והקהילה, נמצא בעיצומו של תהליך בניה, וצפוי להיפתח בתחילת שנת 2022. פרויקט הבנייה בהובלת חברת צמח המרמן והולמס פלייס ובשיתוף עיריית כפר סבא

הדמיה באדיבות: צמח המרמן

הקאנטרי המתפרס על פני שטח של כ-3,500 מ"ר בנוי, כולל בריכה חצי אולימפית, ברכה טיפולית, חדר כושר ענק (900 מ"ר) הצופה אל הבריכה, חדרי חוגים, חדר חוגי ילדים, קפטריה ומשרדים. הפרויקט בנוי על מגרש של 10 דונם וכולל ברכה חיצונית, ברכת פעוטות חיצונית וצופה אל הפרדסים שבסביבה.

הפרויקט נבנה בשיטת D.B.O.T שבה החברות מתכננות, בונות, מפעילות את המתחם במשך 25 שנה ובתום התקופה מוסרות אותו לעירייה. חברת הולמס פלייס זכתה במכרז העירייה בהובלת מנהל ההנדסה, לביצוע הפרויקט. מועדוני הפמילי הינם פורמט ייחודי שפותח על ידי הולמס פלייס והמשלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום.

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: "אני שמח לבשר על הקמתו של קאנטרי חדש בכפר סבא, והפעם בשכונה הירוקה 80. העיר כפר סבא ממשיכה להתרחב ולגדול דמוגרפית, ואנו בהתאם לכך פועלים כל הזמן ליצירת מרחבי קהילה ופנאי נוספים, לחיזוק איכות חיי התושב. הקאנטרי החדש ישרת אלפי משפחות מהאזור ובתום תקופה גם יעבור תחת בעלות העירייה, מה שיחזק את הקופה הציבורית וכן את ההשקעה העירונית בעיר ובתושביה".

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן: "באמצעות השותפות עם הולמס פלייס חברת צמח המרמן תורמת את ניסיונה רב השנים בתכנון וביצוע פרויקטים ונהנית מתוספת של נכסים מניבים לפעילות החברה. התחום של חדרי כושר וקאנטרי נמצא בצמיחה וכיום נוצר צורך להקמת מרכזי ספורט בשכונות הגדולות והחדשות שנבנו ברחבי הארץ. מבחינת הרשויות המקומיות שיטת המכרזים של DBOT מאפשרת לספק את הצרכים של תושבי השכונות החדשות במימון שנעשה על ידי היזמים כאשר הרשות תקבל לידיה את הבעלות על הקאנטרי בתום תקופת ההפעלה" .