כפר סבא זכתה בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה"

כפר סבא זכתה בתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה”

כפר סבא זכתה ב-5 כוכבים במסגרת תחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה” לשנת 2021. עיריית כפר סבא זכתה בתחרות במסגרת הקטגוריה “איכות החיים והסביבה ברשות המקומית”. התחרות נערכת זו השנה ה-28 בהובלת המועצה לישראל יפה, ובשיתוף משרד הפנים והמרכז לשלטון המקומי. מטרתה להעלות את מודעות הרשויות המקומיות לטיפוח חזותן והעלאת איכות החיים והסביבה לתושבים

עירית כפר סבא זכתה השנה בתחרות בזכות הרמה הגבוהה אשר הציגה בתחום חזות העיר. במסגרת התחרות, עורך צוות השיפוט סיור מקיף ברחבי היישובים המשתתפים בתחרות, הן כחלק מהמסלול המתוכנן והן במסגרת מסלולים ביוזמת השופטים. כמו כן ראיון עם נציגי הרשויות ואנשי המקצוע הרלוונטיים. בין הנושאים בהם מתמקדת התחרות: המרחב היישובי ושטחים ציבוריים, אמצעי שירות לתושב, התנהלות מקיימת, תרומה לקהילה ועוד.

בסיום הסיור בכפר סבא בידי צוות השיפוט, נכתב בדברי הברכה לראש העיר: “מצאנו עיר שתחום הקיימות בה מבוצע ומנוהל ללא דופי, והיא יכולה לשמש דוגמה לרוב המכריע של הערים בישראל, מהריאות הירוקות, ניטור המים ואמצעי החיסכון, ועד המטרה של איפוס האנרגיה”.

רפי סער, ראש העיר: “אני מודה לצוות השיפוט על הכבוד שהעניק לעירנו. השנה דורגה כפר סבא לראשונה בתולדותיה עם רמת שביעות רצון הגבוהה ביותר בישראל, וזאת בין היתר הודות לעשייה האינטנסיבית של עובדי העירייה המסורים בכלל הזירות למען תושבי העיר. אנו ממשיכים לפעול לחיזוק ושדרוג מקיף של פני העיר מידי יום, בין אם זה בהרחבת מערך צוותי הניקיון והגינון, הטמעת צוותי פיקוח, יצירת סיורים יזומים בשטח, חיזוק תחום הקיימות והקשר עם התושב. המלאכה לא הסתיימה ואנו ממשיכים לפתח ולשפר כל הזמן את רמת השירות לתושב ונראות העיר. אני מבקש להודות לכל האגפים אשר בזכותם כפר סבא היא מקום כל כך טוב לחיות בו”.