מהי קופסית?

יותר ויותר נשים מחליטות לבצע ניתוח פלסטי ואפשר לומר כי כיום נשים רבות רוצות לשפר את המראה שלהן על ידי ניתוח זה. אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר שיש זו השתלה של שתלי סיליקון בשדיים בכדי להגדיל את השדיים. לרוב לא תהיה בעיה עם השתלים ולא יהיה צורך להחליפם אך יש מקרים בהם אין ברירה אלא להחליף את השתלים.

מקרה כזה הוא כאשר יש קופסית בשד שלנו. הקופסית היא רקמה חיה המקיפה את השתל ולרוב לא מפריעה לאישה עם השתל. אך יש מקרים בהם הקופסית קשה וגורמת לכאבים בשד ואז אין ברירה אלא להורידה ולהחליף את השתל. אם אתן סובלות מכאבים בשד ועברתן השתלה של שתלי סיליקון פנו אל הרופא הפלסטי שלכן ובררו מה מצב השד שלכן והאם הקופסית נמצאת אצלכם או שמא זו בעיה אחרת.

מתי יש להחליף שתל סיליקון עקב קופסית?

אז מתי בעצם יש להחליף שתלי סיליקון עקב קופסית?  אם כן את ההחלטה הזאת יקבל את הרופא הפלסטי שלכן והוא זה שיהיה אחראי על קבלת החלטה זו. אך נציין כי אם השד כואבת עקב הקופסית זה סימן שיש להחליף את הסיליקון.

עליכן להבין כי בענייני רפואה לא לוקחים סיכונים ולכן ברגע שיש בעיה בשד הדבר החכם ביותר שאתן יכולות לעשות זה לפנות אל מנתח פלסטי אשר יבחן את מצבכן בצורה הטובה ביותר שיש. עליכן לפנות אל מנתח מנוסה וותיק אשר כבר ראה הכול וכך הטיפול בכן יהיה הטוב ביותר שיש וכך תוכלו לחזור לשגרת חייכן בהצלחה ולחיות באיכות חיים גבוהה.

קופסית – האם כדאי לי לנסוע לחו"ל בשביל להחליף שתל?

יש נשים אשר חושבות כי עדיף לבצע ניתוח פלסטי בחו"ל ולכן אם יש להן קופסית הן חושבות לטפל בה בחו"ל וכך לחסוך כמה שקלים. אם כן אנו חייבים לציין כי אתן לא תחסכו כלום אם תיסעו לחו"ל בשביל ניתוח פלסטי.

עליכן להבין כי העלויות של הטיסה ושל המלון מעלות מאוד את מחיר הנסיעה ולכן עדיף לבצע את הניתוח בארץ. לא רק זאת אלא שבחו"ל אתן לא יודעות מה רמת הרופא המנתח ולכן זה הימור לבחור בו. היה ויש סיבוך בניתוח אתן תהיו בבעיה חמורה מכיוון שאתן תהיו בארץ והרופא הוא בחו"ל. לכן ניתוח פלסטי עושים רק בארץ ולא בחו"ל ועל כך אין מחלוקת.

האם החלפת שתל עקב קופסית היא מסוכנת?

עולה השאלה האם החלפת שתל עקב קופסית היא מסוכנת? אם כן כל ניתוח יכול להסתבך אך יש לציין כי באופן יחסי החלפת שתל עקב קופסית היא בטוחה יחסית. לכן אל תפחדו לפנות אל הרופא שלכן ודעו כי ההליך הרפואי של החלפת שתל הוא בטוח יחסית בטח אם הוא נעשה על ידי רופא שזו המומחיות שלו.