הבוקר החל לפעול בכפר סבא מערך הניקיון החדש והמורחב של העיריה, הכולל רכבי שטיפה, 15 מכונות טיאוט מתקדמות ו- 8 טנדרים

מערך הניקיון החדשני הינו מכוון מיחזור ופינוי אשפה ומאופיין בטכנולוגיות ניקיון מתקדמות.

השנה, לראשונה יופעל בכפר סבא מערך הנקיון העירוני ע"י 3 צוותים, במקום ע"י צוות אחד כפי שהיה בעבר. לאחר שקבלן הניקיון הקודם נקלע לקשיים כלכליים על רקע משבר הקורונה, והעירייה יצאה במכרז חדש. הקבלנים החדשים, שיהיו אמונים על ניקיון רחבי העיר ואזורי התעסוקה, הציגו אמש (ב) את ציוד הניקיון המתקדם.

הציוד החדש המיובא ברובו מגרמניה ומאיטליה, הוצג בפארק כפר סבא בתצוגה חגיגית במעמד ראש העיר רפי סער, סגן ראה"ע ומחזיק תיק חזות העיר דני הרוש ומנכ"ל העירייה יובל בודניצקי. הפרויקט הובל ע"י ראש אגף חזות העיר, מר אודי להב.

במסגרת שדרוג שירותי הניקיון, ולשם שיפור סביבת העיר וחזותה, יבצעו רכבי השטיפה המתקדמים יותר סבבי ניקיון, תוך ניקוי הסמטאות, הרחובות ההולדניים ורחובותיה הראשיים של כפר סבא, לרבות המדרכות. על מנת שלא לעכב את צירי התנועה בעיר, הסבבים יתבצעו תוך תכנית עבודה סדורה שתמנע היווצרות של צפיפות.

בנוסף לציוד הניקיון הכבד, החלו לפעול בעיר עמדות טיאוט חדשות עבור צוותי הניקיון בעיר, הכוללות מתקן מחזור מובנה, שקיות בצבעים שונים ואיתורן, מה שישים סוף לעמדות הניקוי הישנות.

במטרה לשמור על בטיחות העובדים, ייהנו עובדי הניקיון גם מחולצות מיוחדות שהותאמו למזגי אוויר קיצוניים בחורף ובקיץ, שיחליפו את הווסטים הזוהרים הישנים ויבטיחו נוחות מרבית.

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: "אנו ממשיכים לקדם במלוא המרץ את מהפכת הניקיון של כפר סבא, ומחזקים באופן משמעותי את מערך הניקיון העירוני. תכנית הניקיון והמחזור המצוינת שלנו מיושמת כבר בימים אלה בכל שכונות העיר ותספק לתושבים סביבה נקיה, מסודרת, נעימה ויפה יותר. אני מברך את ראש אגף חזות העיר, אודי להב על ההובלה המקצועית של הפרויקט, ואת עובדי האגף על העשייה ללא לאות לטובת ניקיון העיר, למען נוחות ורווחת תושבי העיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: "ניקיון רחובות כפר סבא וחזות פני העיר הם בעלי חשיבות עליונה לאיכות החיים בעירנו. שיפור מערך הניקיון העירוני היא בשורה גדולה לתושבי העיר. העירייה תמשיך לדאוג לכך שכולנו נוכל ליהנות מסביבה נקיה ומטופחת".