עיריית כפר סבא קיימה כנס עם בעלי העסקים ברחוב ויצמן

כחלק מהחזון של ראש העיר, רפי סער, להחזרתו של רחוב ויצמן הראשי לגדולתו והפיכתו שוב לרחוב מוביל במסחר ועסקים, קיימו בשבוע שעבר (יום ה) גורמי העירייה פגישה עם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר. זוהי פגישה שמתקיימת כחלק משיח קבוע עם הסוחרים העירוניים.

הפגישה נערכה במעמד סגן ראש העיר ויו"ר ועדת העסקים הקטנים אורן כהן, יועצת ראש העיר לחזות העיר הגב' אורנה אנג'ל לצד נציגויות אגפי העיריה; אגף הפיקוח של העירייה ואגף חזות העיר.

במהלך הפגישה שנוהלה ע"י סגן ראע"ה אורן כהן, העלו הסוחרים המקומיים נושאים מגוונים בפני הגורמים המקצועיים בעירייה על שגרת החיים ברחוב הראשי, כדוגמת שיפור הנראות ברחוב, פינוי מפגעים, תאורת הרחוב, חניה, פיקוח ועוד. עוד הוצע במהלך הפגישה להתניע קמפיין עסקים עירוני חדש.

בתום הפגישה סוכם כי העירייה תחל בעבודות תכנון לשדרוג הרחוב בשיתוף בעלי העסקים.

ראש העיר רפי סער: "אני גאה בעסקים המקומיים שלנו, אחת המשימות המרכזיות שלנו היא להעניק לבעלי העסקים בעיר, את השירות הטוב ביותר שניתן מתוך אמונה כי תרומת העסקים הקטנים היא חיונית להתפתחות כלכלת העיר, ליצירת מקומות עבודה חדשים ולפיתוח שירותים חברתיים לרווחת התושבים. אנחנו קשובים לצרכים ולרצונות שלהם ובעת הקרובה נצא גם בקמפיין עסקים קטנים חדש.

סגן ראש העיר ויו"ר ועדת העסקים הקטנים והבינוניים אורן כהן: "אני מודה לראש העיר על התגייסותו למען העסקים הקטנים. אנו עומדים לצדם של כל בעלות ובעלי העסקים בעיר ועושים כל שניתן על מנת לסייע להם בתקופה מורכבת זו של משבר כלכלי כלל ארצי, אנו נמשיך להקצות משאבים נוספים לטובת נושא זה ולפעול בדרכים נוספות כדי לעזור לבתי העסק בעיר שלנו לצמוח ולהתחזק מהמשבר אליו נקלעו עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ".