גאווה מקומית: איתי יגדל בן 21 מכפר סבא, סיים קורס חובלים וישרת באח"י יפו במגמת שייט

ביום רביעי, 02.03.2022, התקיים טקס סיום קורס חובליםמחזור 144 בבסיס חיל הים שבחיפהבטקס נכחו שר הביטחוןבני גנץמפקד זרוע היםהאלוף דוד סער סלמהמפקד בה"ד זרוע היםאל"ם תמיר שמשקציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים ובני משפחתם של המסיימים .

קורס חובלים הוא קורס יוקרתישנמשך שנתיים וארבעה חודשיםבמסגרתו עוברים המפקדים הבאים בזרוע הים הכשרה מפרכתשבסופה עתידים לפקד בכלי השייט המתקדמיםספינות הטיליםכלי הביטחון השוטף והצוללותולעמוד בחזית הלחימה הימית.

איתי יגדל

הקורס מורכב משלוש מגמותשייטמכונה ואלקטרוניקה.

עם סיומובוגריו מקבלים דרגות סגןסיכת חובלרישיון סקיפר ותואר אקדמי במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפהאותו הם לומדים במהלך תקופת הקורס.

בקורס חובלים 144 הוכשרו 36 צוערים וצוערות להיות קצינים ומפקדים בזרוע הים.

איתי יגדל בן 21 מכפר סבא, ישרת באח"י יפו במגמת שייט.

בתיכון איתי למד בבית ספר "כצנלסון", הרחיב מגמת כדורסל, פיזיקה וכימיה, ואף שיחק כדורסל באופן מקצועי מכיתה א' עד כיתה י"ב.
לאחר התיכון למד במכינת "מעיין ברוך" בגליל העליון, והקדיש זמן לפתח את התחביבים שלו – מוזיקה וכתיבה.

כל משפחתו של איתי שרתו בחיל האוויר, והוא הראשון שהתגייס לחיל הים: "לא הכרתי את העולם הזה, ואני מאושר שניתנה לי הזכות להיפתח לעולם חדש ומעניין הזה."

על הקורס הוא מספר בעיניים בורקות: "קורס חובלים הגשים לי את כל החלומות שרציתי להגשים במסגרת השירות הצבאי. רציתי מאוד להיות מפקד, לעבוד מול אנשים, להתעסק בין היתר בטכנולוגיה ובעיקר היות לוחם. אני מודה על הזכות ועל התפקיד המדהים והמאתגר שלי בכל יום מחדש."

איתי, בהצלחה בהמשך! גאים בך!