סיירת עירונית בראשות ראש העירייה רפי סער מגיעה לשכונות למפגשי תושבים

עיריית כפר סבא תערוך מפגשי תושבות ותושבים בשכונות שונות ברחבי העיר

בימים אלה יוצאת עיריית כפר סבא למספר מפגשי תושבים, במסגרתם יגיע ראש עיריית כפר סבא רפי סער לצד מנכ”ל העירייה, יובל בודניצקי, חברי מועצה ומנהלי מחלקות העירייה הרלוונטיים, למפגשי ציבור מצומצמים שייערכו לרווחת הציבור המקומי בכל פעם בשכונה אחרת בעיר.

העיר כפר סבא מתחדשת ומתהדרת ביוזמות ובפרויקטים חדשים למען רווחת הציבור. עם בוא האביב והפריחה, וברצון העירייה להמשיך ולקדם שקיפות מול תושבות ותושבי העיר, כמו גם המשך שדרוג המרחבים הציבוריים ברחבי כפר סבא כולה. מטרת היוזמה העירונית הייחודית היא פיתוח דיאלוג עם התושבים תוך עדכונם בדבר מדיניות העירייה ותכנוניה בסביבת מגוריהם, באופן זה להגביר באופן השקיפות ונגישות המידע עבור התושבים ולספק להם מענה לשאלות, בקשות ותהיות.

לפני כל מפגש, תפרסם העירייה טופס הרשמה, בו יהיה על הציבור שמעוניין להגיע להירשם מראש, על מנת שנוכל להיערך לכמות התושבים שמעוניינים להגיע.

המפגש הראשון יתקיים השבוע בשכונת הדרים ובהמשך מתכננת העיריה לערוך מפגשים נוספים בשכונות העיר האחרות. ניתן להתעדכן במועדי המפגשים הנוספים באתר העירייה ובקבוצות הווטצאפ השכונתיות שניתן להצטרף אליהן דרך האתר העירוני.

הממצאים שיאספו במפגשי התושבים, ישמשו את העירייה ככלי עזר יעיל עבור הגורמים המעורבים בתכנון העיר ובניהולה.

ראש עיריית כפר סבא רפי סער: “טיפוח הקשר עם התושבים הוא ללא ספק הבסיס לאמון הציבורי שמהווה תנאי לניהול נכון ומקצועי של העיר. אנחנו מעוניינים לספק לתושבי העיר מענה מלא בנושאים שבהם הם מתעניינים. אגיע לצד גורמי העירייה בעת הקרובה לסדרת מפגשים ואפגוש כל תושבת ותושב, אקשיב לכם ואספר לכם על מה שמתכננת העירייה באזורכם, חשוב שתדעו שגורמי העירייה קשובים לציבור תושבי העיר, ושכל מה שנעשה בעיר הוא למענם ובשבילם”.