נחנך מתחם הכושר החדש בגן גלר שבמרכז כפר סבא

אתמול, שני 21/02, התקיים טקס חנוכת מתחם הכושר החדש שהוקם בגן גלר הוותיק שבמרכז העיר – שעבר בעצמו שדרוג מקיף לפני מספר חודשים.
פרויקט הקמת מתחם הכושר החדיש במקום הוא חלק מתוכנית רב שנתית לשדרוג כלל המרחבים הציבוריים וגינות השעשועים ברחבי העיר, במסגרתן שודרגו בין היתר מתחם המשחקים בגן גלר, מתחם המשחקים בגן הזיכרון, גינת לבונה במזרח העיר, גינת קדושי קהיר, גינת התשעה, גינת עמוס, גינת כלנית ועוד גינות נוספות.

הקמת מתחמי הכושר החדשים היא חלק החזון העירוני לעידוד אורח חיים ספורטיבי, כאשר הקמת המתחם, בעלות של כ-350 אלף שקלים במימון מפעל הפיס, התבצעה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ובשיתוף רשות הספורט העירונית ואגף חזות העיר, וכוללת בין היתר הקמת מתקן כושר פונקציונאלי.
גן גלר, על שמו של ראש העיר המיתולוגי זאב גלר ז"ל, נמצא בין רחוב סוקולוב לבין רחוב גאולה ומשתרע על שטח נרחב של כ-5.7 דונם, וכולל גבעות דשא, מסלולי הליכה, ספסלי ישיבה ועוד, כאשר שטח המשחקים משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ומשרת ילדים ומשפחות רבות המתגוררים באזור.

הקמת מתחם הכושר מצטרפת כאמור לשדרוג מתחם מתקני המשחק במקום שבוצע בשנת 2020, וכלל בין היתר את הנגשת מתקן המשחקים המשולב, כולל מערכת ייחודית לילדות וילדים עם מוגבלויות, החלפת חצובות הנדנדות בחדשות והתקנת נדנדות נגישות לאם ולילד, חצובות עם שני מושבים לבוגרים, נדנדות לפעוטות וחצובת נדנדה המדמה ערסל, המותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים. זאת בנוסף להתקנת ספסלים נגישים ויצירת כניסה מונגשת לאזור המשחקים, כמו גם התקנת משטח דשא סינטטי בטיחותי.

ראש העיר, רפי סער: "הקמתו של מתחם מתקני הכושר החדש בגן גלר, היא חלק מתוכנית העירייה הרב שנתית לחיזוק ולהרחבת מתחמי השעשועים והכושר, וכן פיתוח השטחים הירוקים ברחבי העיר לרווחת הציבור, בהיקף חסר תקדים של כשני מיליון שקל.  כפר סבא שלנו קהילתית ויפהפייה, ואנו לפתח אותה, לחזק את רמת הניקיון ולהרחיב את השירותים והמתקנים לרווחת כלל תושבות ותושבי העיר שלנו. אנחנו עובדים סביב השעון ובהחלט מרגישים שכפר סבא נמצאת בתנופת התחדשות ופיתוח".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "כעיר שמקדמת את הספורט העממי ואורח חיים בריא הוא חלק מהערכים אותם אנו מעבירים לילדינו, החל מהגיל הרך, אני מברך על הקמתו של מתחם כושר חדש וחינמי נוסף בעיר וקורא לציבור לבוא וליהנות מהמתקנים החדישים, העומדים בכל התקנים הנדרשים. אני מודה לראש העיר על הובלת פרויקט חשוב זה, למען בריאות ורווחת תושבות ותושבי כפר סבא".
רצ"ב: חנוכת מתחם הכושר החדש בגן גלר, צילומים: שי עזרא דניאל