“פעילות חברתית ונתינה אינסופית בניצוחה וניהולה של אירית מרק” / מאת יואב חביב

כן שיקום לא שיקום. כן בית לווינשטיין… לא. יד ימין עדיין רדומה… הכל בטל בשישים כשאירית מרק חברתי היקרה מזמינה אותי למסיבת פורים.. אין שום סיכוי שאוותר לבד בחושך… בבית חוגג עם משככיי הכאבים…וכך מצאתי עצמי ברכבם של חבריי האהובים יהודית וציבי אלון…. בואך בייתה של אירית מרק. חוזר בי… לא חברים… משפחה. אתחיל דוקא מהסוף. שאפו ענקקקק אירית יקירתי. הפקת מסיבת פורים מהאגדות.

גם מפיקיי האירועים בשושן הבירה לא היו יכולים לבצע זאת טוב יותר. בגינה המטופחת שלה עיצבה אירית את זולת החלומות. אתן לכם את המתכון המנצח של אירית לפורים קסום. עיצוב וקריאיטיב ליגת על הוסף לזה שניים עשר טון של אנרגיות מופלאות ומצב רוח מרומם תבל זאת בתבלין היקר ביותר בתבל ההון האנושי. הוסף תיכרובת בטוב טעם ושתייה כיד המלך… היישר מהיומידור של המלך אחשוורוש… שלא יכול היה להגיע. ואל תישכח להנעים את הערב בצלילים ערבים של זמר מוכשר. נכון…מפאת גילי המופלג… אינני מזכיר שמות שמא אשכח מאן דיבעי. אך באחריות… מגע הקסם של אירית עבד גם הפעם עת התכנסו ובאו בצל קורתה…הרכב מנצח של בנות ובניי המושבה שייצרו שיכרון חושים של אנרגיות שמימיות. נכון.. זה לא היה הרכב הומוגני ברם היה את הדבר החשוב מכל… כולן וכולם על טוהרת אוהבות ואוהביי המושבה… דבר שייצר הרמוניה מדויקת להפליא ומסיבת פורים הזוכה לציון עשר בסולם יואב.

את אורי עזרא תפסתי דקה בטרם לא היה לי עם מי לסוח…וכן… הוא החזיר אותי הביתה בשלום בעיצומה של החגיגה. ותרשו לי מילה נוספת על אירית מרק. גילוי נאות… אירית חברה יקרה שלי מזה שנות דור ובכל זאת…ואף מילה על תקשורת. עיתונות. הממלכה השביעית. אימג’. קונספט. אסטרטגיה….. אלא הפעם רק על צמד המילים לב ענק.

יום אחד תפנו בלו”ז ותצטרפו לאירית בחמ”ל שלה בתל חי ארבעים. לכאורה חנות יד שנייה… למעשה מרכז מעצים של פעילות חברתית ונתינה אינסופית בניצוחה וניהולה של אירית. אני מבטיח טור נוסף שכל כולו בית ספר לנתינה אין קץ.

יקירתי… תודה מעומק ליבי על מסיבת פורים מדהימה. תודה על חברות מדהימה… וללא תנאים. חברות נטו. תודה על ששבתי אמש למעונות הגיל שטוף אהבה ואנרגיות אין קץ. ולכן ולכם חברות וחברים שלי. נא לא לשכוח : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. חג פורים שמח. שבת שלום. רק בשמחות והכי חשוב… וזו לא קלישאה… שרק תהיו לי בריאים. אמן. שלכן ושלכם. יואב.