מה חשוב לדעת על הקטנת חזה בתל אביב?

מה חשוב לדעת על הקטנת חזה בתל אביב?

חזה גדול ובפרט גדול מדי (בעיני בעלת החזה, כמובן) עלול לייצר קושי בלתי מבוטל. הפתרון שמספקת הרפואה האסתטית במקרים אלה הוא ניתוח להקטנת החזה, ובתל אביב תוכלו לבחור מבין רופאים רבים שמבצעים אותו. בכתבה זו תמצאו מידע מקיף על ההליך הכירורגי וכן המלצות לבחירה נכונה של כירורג פלסטי שיבצע את הניתוח.

התועלות המשמעותיות של ניתוח להקטנת החזה בתל אביב

כאמור, חזה גדול עלול לגרום למצוקה של ממש לאישה שנושאת אותו. מקור אחד לקושי הוא המשקל הכבד של השדיים שמוביל ליציבה לקויה, כאבים בגב וכאבים בכתפיים (בגלל הלחץ העז של כתפיות החזייה שנדרשת לעמוד בעומס הרב).

בנוסף, חזה גדול הוא גם חזה נפול במקרים רבים, וכתוצאה מכך נוצרות שפשפות בנקודת ההשקה בין השדיים לגוף, ובעקבותיהן דלקות בעור, פטריות וריח לא נעים. מעבר לבעיות הפיזיות, הדימוי העצמי עלול להיפגע, גם בגלל התחושה (הסובייקטיבית של האישה) כי החזה שלה לא אסתטי, וגם בגלל שגברים רבים נוהגים לבהות בשדיים גדולים ולהעיר הערות מטופשות.

סיבה אחרת למעבר הקטנת חזה בתל אביב היא המגבלה – עם חזה גדול קשה לפעמים לרוץ, לקפוץ ולעסוק בפעילויות ספורטיביות.

ההיערכות להקטנת החזה

לקראת ניתוח הקטנת חזה בתל אביב ייערך קודם כל מפגש ייעוץ. זהו מפגש לא מחייב שבמהלכו כירורג פלסטי מנוסה בוחן את המצב הקיים ומחווה את דעתו לגבי הצורך בניתוח והשינוי שניתן לייצר באמצעות הליך כירורגי. 

לאחר שמתקבלת ההחלטה לנתח את החזה כדי להקטינו, יתבצעו בדיקות מקיפות שמטרתן לוודא כשירות רפואית לעבור את הניתוח.

מתי כדאי לעבור הקטנת חזה בתל אביב?

ניתוח להקטנת החזה בתל אביב אפשר לבצע כשאיבר זה מסיים לגדול ומקבל את צורתו הסופית – לרוב בסביבות גיל 17-18. השיקולים שנלקחים בחשבון הם הבשלות הרגשית לעבור תהליך מורכב (הן פיזית והן נפשית) ומידת הפגיעה באיכות החיים של החזה הגדול מדי. עוד חשוב לקחת בחשבון כי הקטנת חזה בתל אביב עלולה לפגוע ביכולת ההנקה, ולכן כשמדובר על נשים בשלב הקמת המשפחה, ייתכן שהן יעדיפו להמתין מעט עם הניתוח עד לאחר השלמת פרק ההריונות וההנקות בחייהן.

איך מתבצע הניתוח?

ניתוח הקטנת חזה בתל אביב מתבצע דרך חתך שמתחיל מסביב לפטמה ולעטרה ואז יורד כלפי מטה אל הקפל התת שדי. הכירורג הפלסטי יסיר רקמות שד, עור ושומן מיותרות, יעצב את השדיים מחדש בהתאם למידות הקטנות יותר שהוענקו להם ובמידת הצורך גם יעביר את הפטמות והעטרות למיקום שמותאם לגודל החדש.

לאחר הניתוח המטופלות לובשות חזייה ייעודית סביב החזה על-מנת לתמוך בתוצאות ההליך ולהקל על תקופת ההחלמה. תופעות הלוואי העיקריות אחרי הקטנת החזה בתל אביב הן כאב מסוים, שטפי דם תת עוריים ונפיחות באזור. החזרה לשגרה הרגילה מתחילה כשבוע אחרי הניתוח, והתוצאות באות לידי ביטוי מלא כ-3-6 חודשים לאחריו.