איש השנה במועצת העיר בכפר סבא לשנת 2022 : אמיר קולמן
מאת: אירית מרק
אמיר קולמן, חבר מועצת העיר, זו קדנציה שלישית בכפר סבא, הוא הנבחר לאיש השנה לשנת 2022.
קולמן הוא מספר 2 בסיעת תנופה המגובשת בראשותו של סגן ראש העיר בהתנדבות, עו”ד איתן צנעני. הסיעה קיבלה 3 מנדטים בבחירות האחרונות. ד”ר קובי מספר 3 ברשימה.
לקולמן, מגוון רב של תפקידים בעיריית כפר סבא, את כולם הוא עושה בהתנדבות מלאה. בין השאר, ממונה על אגף צעירים נוער וקהילה – אחראי על כל אירועי הצעירים ובני הנוער, האירועים הקהילתיים כמו פסטיבל הבירה, פסטיבל האוכל, אירועים באצטדיון ובפארק, אירועי יום העצמאות, יום הזכרון ועוד.
בנוסף, מכהן אמיר קולמן כיו”ר ועדת שמות, יו”ר ועדת נפגעי פעולות איבה, מחזיק תיק מורשת ישראל, עד לאחרונה יו”ר ועדת ערר במפעל המים להנחות, יו”ר הוועדה לקידום הילד, יו”ר ועדת גיוס לצה”ל.

עוד פעל להקמת מרכז נוער קהילתי בקפלן, הפיכת בית הסטודנט למרכז קהילתי בימים אלה ומתן מענה קהילתי רב גילאי לתושבי מרכז העיר, הכנסת תוכנית נירים בשכונות לשכונות המזרחיות והכפלת המלגות לסטודנטים מ 50 ל- 100 מלגות (הכפלה מצי מיליון למיליון שח) וכאמור אירועי פסטיבל הבירה, פסטיבל האוכל, פסטיבל האורות, אוקטוברפסט

“אמיר קולמן, איש מדהים, נשמה טובה, נעים הליכות, יחד עם זאת בולדוזר, המצליח להזיז ולדחוף פרויקטים ולקדם נושאים והכל בצניעות והרחק מאור הזרקורים ובהתנדבות מלאה”, מפרגנים לו חבריו למועצת העיר.
אמיר, נשוי, אב לארבעה בנים, בנו הבכור על סף גיוס בגיבוש לסיירת בימים אלו. רעייתו, אלישבע זכתה לאחרונה בתואר מורת המאה. אלישבע מדריכת אח”מ ומנחת מנהלים במחוז מרכז במשרד החינוך
לפני 26 שנה נכנס קולמן לראשונה בשערי מחלקת הנוער בעיריית כפר סבא. כקומונר צעיר חדור תחושת שליחות. כעבור מספר שנים, הבין שהדרך והיכולת להעלות נושאים לסדר היום, וקידומם, עוברת דרך שולחן המועצה. בבחירות 2008 התמודד לראשונה למועצת העיר.
סגן ראש העירייה, עו"ד צנעני "אני שמח ונרגש מהבחירה באמיר כאיש השנה. אין ספק כי מדובר בחירה ראויה ומוצדקת ביותר. אמיר הוא איש ציבור בכל רמ"ח אבריו שמקדיש את כל כולו לעשיה הציבורית ואני סבור כי קיים קונצנזוס בעיר ביחס לפעילותו המדהימה ואישיותו המיוחדת. אם כל נבחרי הציבור היו מתנהלים אישית וציבורית כמו אמיר, המדינה היתה נראית אחרת.
ברמה האישית אמיר חבר קרוב ושיתוף הפעולה ביננו הוא דבר נדיר בפוליטיקה".
אמיר קולמן