"המימונה, אצל משפחת אלון, כמו שרק יהודית וציבי נוהגים כדרכם בקודש", / המאמר של יואב חביב

"תודו… אין כמו המימונה. אז תרבחו ותסעדו. בחלוף השנים זכינו לעוד חג לאומי… ובצדק. דלת פתוחה. הרבה חום ואהבה. כמו שראיתי אתכם אמש בבית משפחת אלון… אנא כך המשיכו. מחייכים. צוחקים. עולזים. נהנים. מחבקים. אוהבים. חמים. מכילים

 

 

"ועל משקל הזמר בפורים אומר רק זאת… מדוע לא נחגוג מימונה פעמיים בשבוע. במשך שלושים שנה ברציפות חגגנו את המימונה בבית משפחת צדיקים. משפחת אלון… רבי דוד זצ"ל ורעייתו הרבנית הצדקת ליליאן תבל"א. כמה שרבי דוד חסר לי. כן… אלה ההורים של חברי האהוב ציבי. יהודית וציבי אלון קיבלו החלטה להמשיך את המסורת אותה הנחיל באהבה אין קץ רבי דוד ע"ה. וכך פתחו אמש יהודית וציבי את ביתם לחגוג בצוותא את המימונה. מה זה פתחו…פתחו לרווחה… כמו שרק יהודית וציבי נוהגים כדרכם בקודש… ניהול הפקה לעילא ולעילא.

 

 

"מדויק לפירטי פרטים של המסורת המרוקאית בחגיגות המימונה. החל בשולחנות העשירים והססגוניים עבור במוסיקה המסורתית וכלה באירוח החם והאוהב כיד המלך. איתי בפריים חבריי היקרים והאהובים יהודית וציבי…. ואומר לכם רק מילה אחת קטנה תודה. תודה על מי שאתם ועל מה שאתם. על מה שאתם מהווים עבורי במשך כל ימות השנה ולא רק במימונה. תודה. מכם המשכנו לאירית מרק שלנו… ועל כך מחר. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אומר רק זאת. רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב".