שיתוף פעולה של השיטור וסיור העירוני של עיריית כפר סבא הביא לתפיסתו של גבר שנשא עימו ציוד החשוד כגנוב

בשל מהירות התגובה של מוקד הביטחון של עיריית כפר סבא ושיתוף פעולה עם הסיור והשיטור העירוני של העירייה נתפס הערב (יום ג׳) חשוד בביצוע גניבה של ציוד אלקטרוני, וזאת בעקבות דיווח אשר התקבל במוקד העירוני על גבר חשוד אשר מחביא מסך מחשב בצמחיה בשכונת הדרים.

לאחר הדיווח למוקד העירוני, החלה במהירות פעילות משותפת של המשל"ט העירוני, סיירת אופנועים והשיטור העירוני של אגף הביטחון כדי לתפוס את החשוד במעשה. לאחר זמן קצר הגיעו כוחות הביטחון של העיריה למקום, והחשוד זוהה, והוא החל במנוסה מהמקום תוך שהכוחות דולקים אחריו.

במהלך המרדף התפתחה תגרה עם החשוד, ולאחר מאבק קצר תוך שימוש בכח נעצר החשוד עם ציוד החשוד כגנוב עליו. מבדיקה ראשונית של המקרה מדובר בחשוד שאינו תושב העיר. במהלך המרדף אחד מפקחי העירייה נפצע בצורה קלה, ופונה לבית החולים לבדיקות.

רפי סער, ראש העיר: ״בשלוש שנים האחרונות, ובתקופה האחרונה ביתר שאת, תגברנו כוחות והצטיידנו באופנועים חדשים, והתוצאות לא מאחרות לבוא. התיאור של החשוד שהועבר לעירייה והעירנות התושבים מסייעים לנו רבות במניעה של מקרים מעין אלו. אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה של השיטור והסיור העירוני של אגף ביטחון וחירום של העירייה על מהירות הפעולה משלב הדיווח ועד סיומו במעצר החשוד. אני מאחל החלמה מהירה לעובד הסיור העירוני. אנו נמשיך לפעול למען בטחון התושבים ושמירת רכושם כל העת.״