קבלו את מצטיינת הנשיא סגן יובל דהן מכפר סבא!
ביום חמישי הקרוב ה-05.05.22 מתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחרה לוחמת ומפקדת בגדוד הרעם 334, גן יובל דהן מכפר סבא.

יובל דהן גדלה בבית בו חיו את צה”ל, שני הוריה היו קצינים בצה”ל. כבר מגיל קטן יובל ידעה שהיא תהיה מפקדת בצה”ל. יובל התגייסה לחיל התותחנים להיות לוחמת ושובצה בגדוד 334, יובל יצאה לקורס קצינים וכיום משרתת כמפקדת צוות בהשלמה החיילית של חייל התותחנים.

 

יובל מספרת על תפקידה כמפקדת בחיל התותחנים: “הפיקוד מבחינתי הוא מעבר למקצוע, הוא כבר הפך למעין תחביב, משהו שאני מצפה לו ומתגעגעת אליו בסופ”שים כשאני לא ישירות עם החיילים שלי. זה משהו שאני לא מיציתי וככל הנראה גם לא אמצה בשנים הקרובות. לחיילים שלי, ללוחמים שלי, לצוערים שלי ולסגל היקר, קצת קלישאתי אבל השירות לא היה אותו הדבר בלעדיכם, אתם אוצר שלא הייתי מוותרת עליו בשום מחיר”.

 

יובל מספרת על קבלת ההצטיינות: “להיות מצטיינת נשיא לעולם לא עלה במחשבה שלי, אני חושבת שאני עדיין לא מעקלת את המעמד, אני מודה בכל יום למקום שאליו הגעתי ולאנשים שצברתי בדרך. לא הייתי משנה משהו בשירותי, ולא הייתי פועלת אחרת, פשוט אגיד תודה ואחייך להמשך השירות המדהים שעוד הולך להגיע”.

 

ישר כוח יובל גאים בך ובהצלחה בהמשך!