ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, העניק מגני הוקרה לפעילי עמותת ׳יש׳ למען ניצולי השואה

במעמד מרגש במיוחד ועל רקע ציון יום הזיכרון לשואה וגבורה לאחרונה, ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, העניק היום (יום א׳) שלושה מגני הוקרה לפעילי עמותת ׳יש׳ בכפר סבא על שנים רבות של התנדבות משמעותית ותרומה לשורדי השואה בכפר סבא. הטקס התקיים היום בלשכת ראש העיר, במעמד ראש העיר, רפי סער, סגן ראש העיר, דני הרוש, סגן ראש העיר אורן כהן, מנהלת האגף לשירותים חברתיים קהילתיים, רוזי ניומן, ויפעת עמית מנהלת המחלקה לטיפול האזרחים ותיקים.

מאת: אירית מרק

המגינים ניתנו למשפחתו של מר שמואל כספי ז"ל, אשר נפטר לפני כשנה, על תרומתו למען ילדי השואה ושורדי שואה בכפ"ס במהלך שנות חייו.
שני מגינים נוספים ניתנו למרסל מרקוביץ' פעיל ותיק למען שורדי השואה בעיר וסגן יו"ר עמותת ׳יש׳, ולפאני שטרן- יו"רית עמותת ׳יש׳.

סניף ׳יש׳ מתמקד בעיקר בביקורים בבתי הניצולים שאינם ניידים, עזרה וסיוע בתחום הרווחה, קשר טלפוני עם הניצולים, עזרה במיצוי זכויות ואוזן קשבת.
פעילי הסניף מקיימים קשר רציף עם מחלק הרווחה בעירייה בנושאים שונים, כולל מופעי תרבות, ארועים חברתיים וטיולים. שאיפתם יחד עם עיריית כפר סבא היא לעזור לכמה שיותר ניצולי שואה למצות את זכויותיהם על מנת שיוכלו להזדקן בכבוד.

 

 

ראש העיר רפי סער: ״התרגשתי להעניק את אותות הוקרה היום. לצערנו, ככל שהשנים עוברות שורדי השואה מתמעטים. חשוב ביותר להמשיך ולעסוק בהנצחת השואה, ובהוקרה של אלו הפועלים למען שורדי בשואה. עיריית כפר סבא מוקירה את פועלה של עמותת ׳יש׳, ואנו נמשיך לפעול כל העת למען שורדי השואה בני העיר, לסייע להם במיצוי זכויותיהם ולדאוג לרווחתם. אני מזמין אתכם, שורדות ושורדי שואה יקרים, לפנות לעמותת 'יש' ללא כל היסוס, ומאחל לכל שורדי השואה בעיר בריאות טובה ואריכות חיים".