פסטיבל הנושפים הסתיים במופע מרהיב בנוכחות הזמר רמי קליינשטיין בהשתתפותם של מאות נגנים ורקדנים

לאחר שלושה ימים של נגינה פסטיבל הנושפים בכפר סבא הגיע אתמול לסיום עם קונצרט ייחודי בהשתתפותו של רמי קליינשטיין

במשך שלושת הימים האחרונים חל פסטיבל הנושפים השנתי והמסורתי בכפר סבא, הפסטיבל הישראלי ה-31 לתזמורת והרכבים. בפסטיבל ניגנו תזמורות כלי נשיפה, הרכבים קאמריים, תזמורת כלי קשת והרכבי רוק פופ- ג’אז ייחודיים. כמו כן הייתה במת ריקודים ,פסלים מנגנים וקונצרטים שמתאימים לכל המשפחה.
אתמול (יום ג׳) הפסטיבל הגיע לסיומו עם מופע מרהיב בנוכחותו של הזמר רמי קליינשטיין בהשתתפותם של מאות נגנים ורקדנים, בהובלת התזמורת הייצוגית כפר סבא בניצוח עפר עין- הבר ובליווי זיקוקי דינור שקטים.
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: “אנחנו נרגשים לחזור ולפגוש את קהל חובבי המוסיקה ברחבי העיר כפר סבא כחלק מפסטיבל נושפים שמתקיים בעיר כבר 31 שנים. אנו שמחים לתת במה לאומנים מוכשרים שמנעימים לנו את האוזן בכל שנה מחדש וכבוד הוא לנו לארח זמר נערץ כמו רמי קליינשטיין”.
חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו”ד עדי לוי-סקופ: “פסטיבל נושפים השנה היה מרגש במיוחד ולראשונה- עם שפע קונצרטים והופעות בכל רחבי העיר. אני מבקשת להודות לכל צוות הקונסרבטוריון, ההרכבים והתזמורות שהשתתפו וגאה מאד בקונסרבטוריון שלנו שהוא הטוב ביותר בארץ ומעצב דורות של נגנים ונגניות בכל רחבי הארץ. נתראה בפסטיבל הבא בסימן 120 לכפר סבא האהובה”

צילום: רמי זרנגר