ל”ג בעומר בכפר סבא: קמפינג משפחות בפארק העירוני
לראשונה בעיר – קמפינג עירוני למשפחות בפארק כפר סבא
עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת חג ל”ג בעומר תחת הכותרת: חוגגים את ל”ג בעומר מחוץ למדורה, באחריות ובבטיחות, כאשר העירייה מציעה שלל של פעילויות אלטרנטיביות לכלל הציבור, ברחבי העיר ובמטרה לצמצם את קיום המדורות, מוך התחשבות בסביבה ודאגה לבטיחות התושבים ובעלי החיים.
אירועי החג ייפתחו בקמפינג משפחות בפארק כפר סבא – אירוע המתקיים לראשונה בעיר בין התאריכים 18-19/05, החל מהשעה 17:00.
במסגרת האירוע יתקיימו במקום סדנאות חץ וקשת, עששיות, סדנת זוחלים בחי פארק, בניית כלים מוזיקליים, אפיית פיתות בטאבון ועוד, וזאת בנוסף למופע שירה בציבור של בובי זמר ובבוקר למחרת יוגה. כל זאת בעלות של 150 שקל בלבד למשפחה בת 5 נפשות.
בנוסף, בתאריך 18/5 תתקיים שחייה לילית לכל המשפחה בבריכת גלי השרון בעלות מוזלת של 20 שקלים לאדם, סרטים מוזלים בעלות של 15 שקלים בלבד לבנות ובני נוער בהוט סינמה בין התאריכים 18-19/05, סדנה זוגית נגרות בעץ במרכז הצעירים, סיור חווייתי של מינהלת גמלאים שיתקיים בתאריך 17/05, תהלוכות ל”ג בעומד בשיתוף חב”ד בשכונות עלייה ויוספטל ובמרכז העיר ופארק כפר סבא, קרקס קולומביה שמגיע לעיר בתאריך 19/05, חוויית כדורעף בתאריך 18/05 במתחם הספורטק וסיורי עששיות בגן הברון מנשה ובגן הארכיאולוגי.
במסגרת ההיערכות לחג, הכינה העירייה חוברת של כלל האירועים, ובה בין היתר מפה של השטחים המותרים להדלקת מדורות והנחיות ביטחון ובטיחות, כאשר בערב ל”ג בעומר יתקיים סיור מוגנות עם סיירת הורים ומתנדבים עירוניים.
את כלל הפרטים על אירועי החג ניתן למצוא באתר העירייה בקישור: https://www.kfar-saba.muni.il/articles/item/3524/ 

*ראש העיר, רפי סער:* “כמדי שנה, אנו מציעים שלל של פעילויות אלטרנטיביות לל”ג בעומר, מתוך מטרה לצמצם את הנזק לסביבה ולשמור על בטיחות הילדות, הילדים וכלל התושבים. כעיר ירוקה, המקדמת פעילויות רבות למען שמירה על כדור הארץ, אנו קוראים לתושבי העיר להימנע מהדלקת מדורות ולהצטרף לפעילויות שהכנו להם, ובראשם קמפינג המשפחות – שיעניק למשפחות חוויה קהילתית ייחודית”.
בתמונות: פארק כפר סבא בו יתקיים הקמפינג, מפת השטחים המותרים למדורות*
ייתכן שזו תמונה של ‏‏מפה‏ ו‏טקסט‏‏