נחנכו ארבעה אופני חירום של איחוד הצלה בכפר-סבא – אופניים חשמליים המאובזרים בציוד רפואי
השבוע, בערב מרגש נחנכו ארבעה אופני חירום של איחוד הצלה בכפר-סבא – אופניים חשמליים המאובזרים בציוד רפואי – אופני החירום מדלגים על מכשולי תנועה עירוניים שונים ובכך מקצרים באופן משמעותי את זמן הגעת המטפל, כאשר כל שנייה קריטית לקביעת עתידו של הנפגע.
השבוע בטקס צנוע ומרגש הוענקו ארבעה אופני חירום חדשים של איחוד הצלה אשר ישמשו את המתנדבים בעיר כפר סבא והסביבה. האופניים הוענקו למתנדבים המסורים רועי עידו, יעקב מזרחי ו ליאור פילשטיינר, החברים ביחידת האופניים כבר למעלה משנה ואופניים אלו יחליפו את האופניים הישנות שהיו בראשותם עד כה.
כמו כן ראש מרחב דרור באיחוד הצלה, ניב גרנות הצטרף אף הוא ליחידת האופניים וקיבל גם הוא זוג אופניים איתם יציל חיים החל מהיום באזור מגוריו בשכונה הירוקה בכפר סבא ובאזור עבודתו ברעננה.
ניב גרנות, ראש המרחב סיפר: “אחרי 33 שנות פעילות בהצלת חיים הצטרפתי גם ליחידת האופניים של איחוד הצלה, ייקח זמן להתרגל אבל אני בטוח שזה ייעשה רק טוב. כיום באיחוד הצלה ישנם מגוון “כלים” איתם מתנדב יכול להגיע לאירוע ולהציל באמצעותם חיים, אחד מהם הם האופניים, מאובזרים בציוד בטיחות ובציוד מציל חיים. שמח לקחת חלק פעיל בהצלה חיים ולהצטרף לעשרות המתנדבים במרחב רוכבי הדו גלגלי הרוכבים על אופנולנסים (אופנועי עזרה ראשונה) ואופני חירום במרחב בכדי להגיע במהירות ולהציל עימם חיים. אז תושבי השכונות הירוקות – כפ”ס עכשיו יש לנו גם זוג אחד פה בשכונה ומקווה שלא תזדקקו אבל אם כן אני פה אהה ואל תשכחו לתת לי לעבור. .. בכל זאת נהג חדש.
זה הזמן לתודות… תודה עננקית לעופר לוין וערן אגו שזרמו איתי עם השגעון, לשמעון יומטוביאן, אחראי התחבורה הסניפי שדאג להביא ,לסדר, לארגן שהכל יהיה מסודר ובזמן, תודה לדני בן דוד, מנהל אגף צי רכב חירום באיחוד הצלה שדאג להדריך, לדחוף, תודה לאפרת רולר, ללייזר היימן סמנכ”ל המנתנדבים בארגון, אלי פולק, מנכ”ל הארגון, אלי ביר נשיא ומייסד איחוד הצלה ולכל מי שעושה לפני ומאחורי הקלעים שלא יהיה חסר כלום לטובת הצלת חיים.”
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏, ‏אופנוע‏‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏