סוכנות מורשית טויוטה – דנאל מוטורס מכפר סבא, הוכתרה כאחת מהקמעונאיות המובילות של טויוטה אירופה

למעלה מ-2,500 קמעונאיות מתחרות מידי שנה על הכבוד להיות אחת מסוכנויות טויוטה המובילות האירופה, והשנה עושה זאת בפעם הרביעית סוכנות דנאל מכפר סבא. שמו של הפרס היוקרתי לו זכתה הסוכנות הוא “איצ’יבאן”, אשר פירושו ביפנית “מספר אחת”, והוא הוענק ל-47 קמעונאיות מובילות מ-32 מדינות אירופאיות שונות במסגרת אירוע בלעדי וייחודי שנערך ונחגג ב-Schloss Elmau, אתר נופש אקסקלוסיבי באלפים הגרמניים.

הסוכנויות הזוכות הציגו גישה ייחודית ומחויבות להפוך ל”קמעונאית הטובה ביותר בעיר”. בטויוטה ציינו כי הפרס ניתן לא רק על ביצועי מכירות הסוכנות וחוויית הלקוח המעולה שהיא מציעה, אלא גם על עיסוק בתחומים של קיימות, שירותי ניידות ותרומה לחברה.

נשיא ומנכ”ל TOYOTA MOTOR EUROPE, מאט הריסון, סיפר כי כל הקמעונאיות הזוכות הגיעו להישגים בולטים ומעוררי השראה. “אתם הטובים שבטובים ביותר”, ציין הריסון. “אתם מהווים מודל לחיקוי בהתעלות מעל לציפיות הלקוחות, במתן חווית לקוח בלתי נשכחת ובהתאמת העסק שלכם במהירות וביעילות לתנאי השוק המשתנים. כל הכבוד לכולכם”.

כאמור זהו פרס האצ’יבאן הרביעי במספר בו זוכה דנאל מוטורס לאחר שבשלושת הפרסים הראשונים זכתה ברצף בין השנים 2009-2011, זהו הישג מפואר וחסר תקדים. כמו כן כבר בשנת 2008, שנה בלבד לאחר הקמתה, צוינה הסוכנות לשבח ע”י יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, על השירות המצוין בסטנדרט הבלתי מתפשר שהיא מעניקה ללקוחותיה.

דנאל הינה סוכנות מורשית טויוטה בכפר סבא אשר נוסדה בשנת 2007 ע”י האחים יעקב ואיציק כהן. הסוכנות מעניקה  שירות ברמה הגבוהה ביותר ומציגה מקצועיות ואמינות בלתי מתפשרת- כל אלה בהתאם לפרמטרים הקפדניים של טויוטה העולמית ואף מעבר לכך. לסוכנות דנאל קהל לקוחות מגוון במיוחד מכפר סבא, רעננה, הוד השרון, כוכב יאיר, אלפי מנשה, מתן, טירה, טייבה ואזור השרון.

נושא המצוינות בשירות של סוכנות דנאל בא לידי ביטוי בליווי והיחס האישי והמשפחתי אותם מקבל הלקוח, תוך הקפדה על שיפור מתמיד במערך השירות. דנאל מוטורס גם חרטה על דגלה את נושא איכות הסביבה כחלק מהמחויבות של טויוטה העולמית לפעילות ירוקה וידידותית לסביבה; דנאל מוטורס היא בעלת תו תקןISO  14001 לאיכות הסביבה, והיא מפעילה “תוכנית ירוקה” וחדשנית, הממחזרת את כל השמנים התעשייתיים והפסולת השונות מהמוסך ומכלל הסוכנות. כל זה כחלק מחזון ה-BEYOND ZERO של טויוטה העולמית למען עתיד נקי וטוב יותר לכולנו.