הושלם שלב ההתנגדויות לפרויקט פינוי בינוי בתוכנית הענק של ששת הימים גאולה-גלר בכפר סבא

הושלם שלב ההתנגדויות לפרויקט פינוי בינוי ענק במתחם ששת הימים-גאולה-גלר בכפר סבא, אותו מקדמת חברת ינוב. מדובר בפרויקט שמקודם כבר כ-10 שנים על ידי החברה, שהחל כפרויקט תמ”א 38, נעצר על ידי עיריית כפר סבא, והוסב לפרויקט פינוי בינוי בתוכנית שהופקדה בנובמבר 2021 להתנגדויות בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. בינואר השנה מליאת הוועדה המקומית כפר סבא קבעה עדכון הוראות לתוכנית ששת הימים לאחר הדיון בהתנגדויות, והיא מתקדמת לכדי מימושה.

התוכנית למתחם ששת הימים מתפרסת על פני כ-21 דונם בשלושה מתחמי משנה עצמאיים – גאולה, אגרון וגלר, וכוללת 120 יח”ד קיימות סך הכל, אליהן יתווספו 249 יח”ד חדשות ב-9  בניינים בני 3-15 קומות. כמו כן, התוכנית כוללת תוספת שטחים ציבוריים פתוחים, שטחים למבני ציבור וחזית מסחרית, תוך שמירה על מערך העצים הבוגרים, הרחבה וחיזוק רשת הולכי הרגל במרחב, וכן פתרונות חנייה תת-קרקעיים למטרות מגורים, מסחר וצרכי ציבור.

חברת ינוב פעלה בשיתוף בעלי הדירות במתחם ובשילוב משרד עו”ד גדרון, כדי להשפיע על המתווה המחודש של התוכנית שהגישה העירייה על מנת לשפר את התוכנית. החברה גם פועלת מול יתר בעלי הדירות במתחם שטרם חתמו על הסכמים, על מנת לרתום גם אותם לקידום הפרויקט. החברה רואה בבעלי הדירות כשותפים לתהליך וגם שותפים להשפעה על העירייה. ינוב מדווחת כי בעלי הדירות אשר הצטרפו לחברה לשלב ההתנגדויות וההערות על התוכנית הצליחו להפוך אותה לטובה יותר, ראויה יותר, ולכזו שתביא לתוצאה טובה יותר.

שגיא לנצ’נר, מנכ”ל חברת ינוב, מציין כי “ההשקעה של החברה בקידום הפרויקט לאורך השנים ביחד עם בעלי הדירות, גם בזמנים הקשים, הניבה שיתוף פעולה שייצר אינרציה חיובית והביא לתוצאה טובה יותר שתשפר את הפרויקט עבור כל בעלי הדירות במתחם. הפעולות האינטנסיביות המשותפות בשנה וחצי האחרונות בכל ההליך התכנוני, הפכו את הלימון ללימונדה והביאו למצב שבו ניתן להגיע לתמורות טובות יותר לבעלי הדירות במתחם”.