נבחר יו”ר לוועד שכונת קפלן בכפר סבא

ביום ראשון האחרון התקיימה הפגישה הראשונה של ועד שכונת קפלן בו בחרו את יו”ר הוועד – עו”ד דרון פריאנטה. 

תושבי שכונת קפלן בחרו ועד חדש בהליך בחירות ראשון מסוגו שכלל הצבעה בקלפי שהוצב בבית הנוער קפלן והצבעה מקוונת דרך פורטל שהוקם במיוחד לכבוד יום הבחירות.

בהצבעה לקחו חלק מאות תושבים שהצביעו לרשימה של עד 5 מועמדים מתוך 9 מתמודדים סך הכל. חברי הוועד הנבחרים הם: עו”ד דורון פריאנטה, שרון פרנקו, יעל גונן, נעמי טמיר ומתנאל נוגאקור.

את תהליך הבחירות בשכונה יזמו התושבים בליווי מועצת השכונות כפר-סבא ותנועה ישראלית המספקים מעטפת ארגונית ופיקוח על הליך הבחירות.

הוועד יבצע סקר מיפוי צרכים של התושבים פיזי ודיגיטלי. לאחר מכן, יתחלק לוועדות בשיתוף תושבים נוספים בנושאים של ביטחון אישי, חינוך, תחבורה, תברואה, תכנון וחזות השכונה ולאחר מכן יקיים פגישה עם ראש העיר בה ידרשו לשיתוף פעולה ונתינת מענה הולם לבעיות השכונה.

 

 

עו”ד דורון פריאנטה:  “כבוד הוא לי להיות יו”ר שכונת קפלן, אני מבטיח לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ולייצג את האינטרס של כלל התושבות והתושבים בשכונה – ותיקים, חדשים, חילוניים ודתיים. אני גאה להיות חלק מקבוצה מגוונת המרכיבה את ועד השכונה. בזכות הרצון, הנכונות לתרום, הניסיון, הפעילות של כל אחד וכאמור, הגיוון בנינו, נביא את השכונה למקומות רחוקים. תודות לחברות וחברי הועד, לכל הפועלים לטובת השכונה שבטוחני שימשיכו לתרום ולתושביה המצוינים”.

ציבי אלון, יו”ר מועצת השכונות: “מרגש אותי מאוד להיות חלק מהקמת ועד שלא נעשה ב70 שנה האחרונות. גדלתי בקפלן ואני מאמין שבזכות חברי וחברות הוועד הנוכחים. הכי מרגש אותי זה לראות כיצד יש נציגות לכל תושבי השכונה בתוך הוועד – דתיים וחילוניים, חדשים וותיקים. ביחד אנחנו יכולים להשיג בשיתוף פעולה מלא עם העירייה את מה שמגיע לתושבים ולתושבות בשלל הנושאים הבוערים. אנחנו נמשיך ללוות את הוועד עם מומחים בתחומים השונים. רק ביחד נצליח !”.

תנועה ישראלית: “מעורבות התושבים מוכיחה עד כמה נחוץ למסד נציגויות לכל שכונה בעיר ולאפשר לתושבים לקחת חלק פעיל בניהול חיי הקהילה ולהשפיע על סדר העדיפויות בעיר. כך צריכה להראות דמוקרטיה ברשויות המקומיות – שקופה, משתפת, מעוררת מעורבות ומאפשרת השפעה.”