מהם חטיפי סיבידי לכלבים?

מהם חטיפי סיבידי לכלבים?

ישנם לא מעט אנשים אשר לא מודעים לכך בכלל, אך למעשה, ממש כמו שקיימים מוצרי CBD  לבני אדם, ומוצרים כאלו מועילים להם מאוד במגוון רחב של מצבים שונים, קיימים גם חטיפי סיבידי לכלבים. 

לאחר שנים ארוכות של מחקר בתחום התגלה כי רכיבי הCBD  יכולים להיות יעילים לא רק לבני אדם, אלא גם לכלבים, ולכן פותחו מוצרים המתאימים לכלבים ומאפשרים גם להם ליהנות מהיתרונות הרבים של המוצר וליהנות מכל התועלות שלו.

מהם החטיפים האלו? איך הם יכולים לעזור לכלבים שלכם ומה חשוב שתדעו לפני רכישה שלהם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובות להן אתם זקוקים.

למה משמשים חטיפי סיבידי לכלבים?

חטיפי סיבידי לכלבים הינם חטיפים בטעם בקר אשר מסייעים בחיזוקה של המערכת החיסונית של הכלבים והם מסייעים להרגעה של הכלב. חטיפי סיבידי לכלבים יכולים גם לסייע לכלבים אשר סובלים מכאבים שונים, כלבים בעלי מחלות שלד ושרירים ולחזק אותם באופן כללי.

חטיפי סיבידי לכלבים מסייעים במקרים של התקפים שונים ואפילפסיה, הם מסייעים בשיפור תיאבון ויכולים לסייע גם בהקלה על בחילות מהן סובל הכלב שלכם.

בנוסף, החטיפים הללו יכולים להתאים לכלבים אשר סובלים מחרדות ופחדים או כלבים שעברו טראומות קשות ולסייע בהפגת הפחדים מהם הם סובלים בצורה הטובה ביותר. אם הכלבים שלכם סובלים מפחדים ומשנים את ההתנהגות שלהם בכל רעש, החטיפים הללו יסייעו להם להירגע.

כמו כן, ניתן להשתמש בחטיפי ה CBD  בעת שמבצעים אילוף לכלב. כאשר הוא מבצע התנהגות חיובית תנו לו את החטיף בתור חיזוק, מה שיסייע לו בשיפור ההתנהגות ויסייע בהליכי האילוף של הכלב בצורה טבעית ועם רכיבים שתורמים לו כמה שיותר ומחזקים אותו גם מבחינה גופנית.

כיצד נותנים לכלב חטיפי סיבידי?

ההתאמה לכלב שלכם צריכה להיות בהתאם למשקל שלו. המינון המומלץ הוא 1-2 מ"ג לכל 10 ק"ג, ובין חטיף אחד לשלושה ביום בלבד.

לפני שאתם מחליטים לתת חטיפי סיבידי לכלב שלכם כדאי להתייעץ עם הווטרינר המטפל בו וכך לקבל את המינון הנכון ביותר והמלצות נכונות בהתאמה לכלב שלכם.

כמה דברים שחשוב שתדעו:

  • חטיפי סיבידי לכלבים הם לא תחליפי מזון אלא ניתנים בתוספת לתזונה הרגילה של הכלב שלכם.
  • החטיפים הללו מיועדים לצריכה של כלבים בלבד, יש להרחיק אותם מהישג ידם של ילדים.
  • בניגוד לבני אדם, אשר יכולים להגיד האם הם מרגישים את ההשפעה של החומר או לא, הכלב לא יכול לומר לכם, אך אתם יכולים לראות את ההתנהגות שלו ולהבין את ההשפעה של החומר עליו. לכן, בימים הראשונים כדאי לבצע רישום בכל פעם שאתם נותנים לכלב שלכם חטיף CBD  ולבחון את ההתנהגות שלו על מנת להבין האם הם מסייעים לו, האם החטיפים הללו מובילים לשינוי ועד כמה.